حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و رندر نهایی سامسونگ Galaxy A73 5G لو رفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ، شایعات

سامسونگ با وجود این که فعلاً تمرکز خود را به ارائه گوشی‌های ارزان‌تر معطوف کرده است، اما در آینده‌ای نزدیک شاهد ارائه گوشی‌های میان رده گران‌تر و بهتری از سوی این کمپانی کره‌ای خواهیم بود. گلکسی A73 5G در آستانه رونمایی قرار دارد. این گوشی، به زودی معرفی می‌شود و در همین فاصله، مشخصات و رندر نهایی سامسونگ Galaxy A73 5G فاش شده است.

مشخصات و رندر نهایی سامسونگ Galaxy A73 5G فاش شد

تقریباً دو هفته قبل، کانسپت رندرهای Galaxy A73 5G منتشر شدند.

 

کانسپت رندر های گلکسی A73 5G را با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی ببینید

 

اما این بار منابع موثّق‌تر، یعنی Zoutons و OnLeaks، در مورد این گوشی جزئیات بیشتری را منتشر کرده‌اند. این منابع با همکاری یکدیگر، مشخصات فنی و رندرهای بیشتری از سامسونگ Galaxy A73 5G را منتشر کرده‌اند. این دستگاه، از نمایشگری ۶.٧ اینچی با حفره نمایشگر مرکزی بهره می‌گیرد. این نمایشگر تخت و از نوع AMOLED خواهد بود. این دستگاه جدید، مانند آنچه که پیش‌تر در مورد Galaxy A53 5G و Galaxy A33 5G فاش شد، فاقد جک ٣.۵ میلی متری هدفون است. دوربین اصلی این گوشی، چهارگانه است و ماژول دوربین آن، مشابه نسل قبل است. درست مانند Galaxy A72، این گوشی نیز مجهز به حسگر تشخیص اثرانگشت درون نمایشگر خواهد شد.

ضخامت این گوشی به خودی خود،. ٧.۶ میلی متر است که رقم جذابی است. اما با احتساب بیرون زدگی دوربین، ضخامت دستگاه به ٩.٣ میلی متر خواهد رسید! با نزدیک شدن به اواخر سال جاری میلادی، سامسونگ در حال آماده شدن است تا گوشی‌های جدید خود را برای آینده‌ای نزدیک آماده کند. سامسونگ Galaxy A73 5G هم از این قاعده مستثنی نیست. مشخصاتی که ذکر کردیم، پیش‌تر فاش شده بودند. اما اطلاعات جدیدتری نیز افزوده شده‌اند.

ارائه Galaxy A73 5G، سبب می‌شود تا خط تولید گوشی‌های میان رده گران‌تر سامسونگ، یک مرحله بالاتر برود. گمانه زنی‌ها، بر این اساس هستند که Galaxy A73 5G تا کم‌تر از یک ماه دیگر معرفی می‌شود! گفته می‌شود که قیمت Galaxy A73 5G در هند، برابر با ٣٢,٩٩٩ روپیه (معادل ۴۴٠ دلار آمریکا) خواهد بود. این موضوع، به وجود رقبای قیمتی مانند ردمی نوت ١١ پرو منتهی می‌شود!

علاوه بر این‌ها، رندرهای منتشر شده از سوی OnLeaks، نشان دهنده شباهت زیاد طراحی Galaxy A73 5G با نسل قبلی است. دوربین اصلی این گوشی، وضوح ١٠٨ مگاپیکسلی خواهد داشت. این اولین باری است که چنین اتفاقی در سری Galaxy A رخ می‌دهد. حدسیات دیگر، بنابر ارائه Galaxy A73 5G با اندروید ١٢ پیش فرض و تراشه ۸ نانومتری Snapdragon 750G هستند. همچنین دور از انتظار نیست که رفرش ریت نمایشگر Galaxy A73 5G، در همان رقم ٩٠ هرتزی باقی بماند!

نظر شما در رابطه با این اطلاعات چیست؟ آیا با وجود رقیبی مانند Redmi Note 11 Pro، به سراغ Galaxy A73 می‌روید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️