حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب محافظ شیائومی ۱۲ پرو طراحی پنل پشتی و لنز بزرگ دوربین اصلی آن را تأیید می‌کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، شیائومی

با وجود انتشار شایعات مختلف پیرامون مشخصات کلیدی پرچمداران آینده شیائومی، طراحی آن‌ها اما درهاله‌ای از ابهام باقی مانده بود. با این وجود، دیروز اولین نگاه خود به طراحی احتمالی پنل پشتی شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲ پرو و همچنین شیائومی ۱۲ اولترا را دیدیم. اکنون، تصاویر بیشتری از قاب محافظ نسخه میانی این سری یعنی شیائومی ۱۲ پرو منتشر شده است که علاوه‌بر تأیید رندرهای پیشین طراحی پنل پشتی، لنز بزرگ دوربین اصلی آن را نمایش می‌دهد.

قاب محافظ شیائومی ۱۲ پرو

وب‌سایت gizmochina، اوایل امروز رندرهای انحصاری را از منابع صنعتی خود دریافت کرده است که قاب دوربین شیائومی 12 پرو و ترکیب و جایگیری لنزهای دوربین آن را نشان می‌دهد.

قاب محافظ شیائومی ۱۲ پرو

قاب محافظ شیائومی ۱۲ پرو

این رندرها با نشت‌های قبلی مطابقت داشته و نشان می‌دهند که این دستگاه درواقع دارای یک دوربین سه‌گانه همراه با فلاش LED و یک سنسور اضافی که احتمالا یک LiSAR و یا محل تعبیه میکروفون خواهد بود، می‌باشد. رندرها همچنین نشان می‌دهند که این گوشی از طراحی براق برخوردار بوده و دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست دستگاه قرار گرفته است. همچنین به‌نظر می‌رسد در قسمت پایینی گوشی، سوراخ‌هایی مخصوص اسپیکر در کنار یک کانکتور USB-C و یک میکروفون وجود دارد، درحالی‌که سوراخ‌های بلندگوی ثانویه در بالای دستگاه جای گرفته‌اند.

درادامه، ماژول دوربین به‌صورت عمودی در گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی گوشی قرار گرفته و شکلی مستطیلی با لبه‌های گرد دارد. همچنین مشاهده می‌شود که ماژول دوربین دارای برجستگی قابل‌توجهی است که نشان‌دهنده استفاده از یک سنسور دوربین با سایز بزرگ می‌باشد. لنز اصلی گوشی هوشمند بزرگ بوده اما دو لنز دیگر که در زیر آن به‌صورت عمودی قرار گرفته، کوچک‌تر می‌باشند.

در بخش مشخصات، انتظار می‌رود شیائومی 12 پرو دارای نمایشگر اولد با رفرش‌ریت 120 هرتز بوده و تأیید شده است که از تراشه پرچمدار جدید Snapdragon 8 Gen 1 کوالکام نیز بهره می‌برد. گزارشات پیشین همچنین حاکی از آن بود که شیائومی 12 پرو ممکن است باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی داشته باشد. قیمت سری 12 شیائومی می‌تواند از 4299 یوان شروع شده که تقریباً معادل 680 دلار می‌باشد.

دیدگاه شما درباره قاب محافظ شیائومی ۱۲ پرو و طراحی پنل پشتی و جزیره دوربین آن به‌همراه لنز اصلی با ابعاد بزرگ چیست؟ به‌نظر می‌رسد با توجه به افشای مکرر این طراحی، شکل ظاهری پرچمدار آینده شیائومی تا حد زیادی تأیید شده است. همچنین انتظار می‌رود تا زمان رونمایی رسمی از این سری، شاهد انتشار اطلاعات بیشتری پیرامون مشخصات و طراحی آن‌ها باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی