حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب سری شیائومی 12 شامل تمام اعضا افشا شد: تایید طراحی عجیب و غریب

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی

بله ساعاتی پیش قاب سری شیائومی 12 به بیرون درز کرد و ما با طراحی عجیب و نادری روبه‌رو هستیم! سری شیائومی 12 نسل بعدی پرچمدار های این شرکت است که جایگزین نسخه قبلی این گوشی در سال 2021 خواهد شد. گفته می‌شود که این گوشی یکی از اولین مدل ها مجهز به پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 1 خواهد بود. تاکنون ما  اطلاعات زیادی در مورد مشخصات آن داشتیم اما طراحی و ظاهر این نسخه خصوصاً در قاب پشتی در سایه ها پنهان بوده است، اما اکنون ما با یک افشای کامل روبه‌رو هستیم!

 

تمام قاب های محافظ سری شیائومی 12 به بیرون درز کرد

بیایید به آنها نگاهی بیاندازیم. به گزارش Gizmochina کاربری کمترشناخته به نام WHYLAB در شبکه اجتماعی چینی Weibo تصاویری از قاب‌های محافظ سری شیائومی 12 که پیش‌از این نمونه های دیگری از آن را دیده بودیم افشا کرده است اما برخلاف دفعات پیش ما در اینجا به همراه نسخه پایه قاب های شیائومی 12 پرو و شیائومی 12 اولترا را نیز داریم.

تصویر قاب شیائومی 12

تصویر قاب شیائومی 12

ما قبلاً بصورت جداگانه رندر شیائومی 12 و ساعاتی پیش تصویر قاب شیائومی 12 اولترا را نیز برایتان در ترنجی منتشر کرده بودیم و این نشت اطلاعات جدید نشان می‌دهد که قاب های جدید کاملاً با آنها مطابقت دارند، به همین دلایل این شمایل احتمالاً دقیق است مگر اینکه شیائومی تصمیم بگیرد تغییراتی در لحظه آخر ایجاد کند(که بسیار بعید است). برای نسخه پایه و پرو مشاهده می‌شود که دوربین‌ها به‌گونه‌ای چیده شده‌اند که بی شباهت به دوربین شیائومی سیوی نیست، یک دهانه بزرگ برای دوربین اصلی که در بالای دو دوربین کوچک‌تر قرار دارد و طبق این تصاویر به نظر می رسد شیائومی 12 پرو دارای قاب دوربین تقریباً مشابه با مدل پایه باشد.

تصویر قاب شیائومی 12 پرو

تصویر قاب شیائومی 12 پرو

اما این شیائومی 12 اولترا است که با یک قاب با مجموع 8 بریدگی، چشم نوازترین گوشی در میان این دسته است. البته این چشم نوازی لزوما به دلیل زیبایی نیست! بله موضوع خیره‌کننده و عجیب در اینجا ترکیب نادر و خاص و تعداد بالای حفره‌ های دوربین این دستگاه است که هر فرد کنجکاوی را به فکر فرو می‌برد. حقیقتاً در نگاه اول من با دیدن این قاب به یاد نوکیا 9 افتادم. اما در اینجا ما دقیقاً نمیدانیم که هدف شیائومی با این ماژول دوربین بزرگ که به صورت دایره‌وار در وسط یک مستطیل قرارگرفته چیست. خصوصاً که شیائومی از هیچ نوع حفره‌ای دریغ نکرده است! اما انتظار داریم حداقل سه تا از بریدگی ها، دوربین اصلی(Wide)، بزرگنمایی(Zoom) و فوق‌ عریض(Ultrawide) باشند! بقیه آنها، خب می توانند هر چیزی از جمله سایر سنسورهای کمکی، میکروفون های حذف نویز، تکنولوژی های کمک به فوکوس و چند چراغ قوه باشند.

تصویر قاب شیائومی 12 اولترا

تصویر قاب شیائومی 12 اولترا

نکته قابل توجه دیگری که در تصویر قاب شیائومی 12 اولترا دیده می‌شود، البته اگر واقعاً درست باشد، این است که شیائومی 12 اولترا ممکن است برخلاف نسخه پیشین اصلاً از نمایشگر ثانویه در پشت برخوردار نباشد. البته شایعات نیز این موضوع را تایید میکند. بخش بزرگی از پنل پشتی به تنهایی توسط ماژول دوربین اشغال شده است و به نظر نمی رسد هیچ بریدگی برای نمایشگر وجود داشته باشد مگر اینکه، فضای آن حفره بزرگی که در مرکز وجود دارد را نمایشگر ثانویه پوشش دهد.

در مورد مشخصات، انتظار می رود شیائومی 12 و 12 پرو با پنل های اولد 120 هرتزی، مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 باشند و به ترتیب از شارژ 67 وات و 120 وات پشتیبانی کنند. قیمت پایه سری شیائومی 12 در آخرین شایعات حوالی 680 دلار بیان می‌شود.

شما چه فکری میکنید؟ واقعاً 8 حفره میان قاب شیائومی 12 اولترا چه کاربردی می‌تواند داشته باشد؟

با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

comment image

این قاب میت است

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری