حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گواهینامه 3C شیائومی 12 منتشر شد؛ تایید شارژر 67 واتی

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

اخیراً شیائومی 12 پرو از سری گوشی های هوشمند شیائومی 12 مراحل صدور گواهینامه 3C را پشت سر گذاشته است. اکنون مدل استاندارد شیائومی 12 با شماره مدل 2201123C نیز در حال گذراندن مراحل صدور گواهینامه 3C مشاهده شده است. این تاییدیه نشان می‌دهد که تا رونمایی از سری شیائومی 12 چیزی نمانده است.

 

 

البته موتورولا اخیرا گوشی هوشمند پرچمدار Moto Edge X30 را به عنوان اولین گوشی با پردازنده به تازگی معرفی شده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه کرده است. و در بهترین حالت در تعقیب موتورولا شیائومی نیز قرار است گوشی های هوشمند جدید خود را با همان چیپست در اواخر این ماه عرضه کند.

 

گواهینامه 3C شیائومی 12

گواهینامه 3C شیائومی 12

لیست گواهی 3C تایید می کند که Xiaomi 12 Standard Edition از فناوری شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند. این کمتر از پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی است که اخیراً برای گوشی هوشمند شیائومی 12 پرو تایید شده است.

این مطابق با گزارش قبلی Digital Chat Station است که نشان داده بود گوشی هوشمند شیائومی 12 دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 67 واتی و همچنین شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.

همچنین فاش شده است که Xiaomi 12X که انتظار می‌رود با چیپست Qualcomm Snapdragon 870 مجهز شود نیز از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

قاب سری شیائومی 12 شامل تمام اعضا افشا شد: تایید طراحی عجیب و غریب

در مورد شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو، انتظار می‌رود هر دو گوشی دارای صفحه نمایش OLED با نرخ رفرش 120 هرتز باشند. این دستگاه ها از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 بهره می برند و انتظار می رود آنها تا پایان این ماه و به احتمال زیاد در 28 دسامبر رونمایی شوند اما شرکت هنوز تاریخ دقیق رونمایی را اعلام نکرده است.

اگر گزارش‌ها را باور کنیم، به دلیل افزایش هزینه مواد، کمبود تراشه‌ها و سایر مشکلات زنجیره تامین، قیمت گوشی های سری شیائومی 12 تقریباً از ۶۸۰ دلار شروع می‌شود.

به نظر می‌رسد تا رونمایی از سری شیائومی 12 چیزی نمانده و ما برخی از مشخصات این سری را در اختیار داریم که نشان می‌دهد طراحی این سری مشابه با شیائومی سیوی خواهد بود.

 

به نظر شما شیائومی 12 سری موفقی خواهد بود؟ با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری