حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت شیائومی ۱۲ احتمالا بالای ۶۳۰ دلار خواهد بود؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

خانواده پرچمدار ۲۰۲۲ شیائومی را با نام ساده “۱۲” یا به عبارت قابل لمس تر، “Xiaoami 12” خواهیم شناخت. این محصولات منطقا باید بهترین پرچمدار این شرکت چینی باشند که تا کنون ساخته شده است. اما این “بهترین” بودن هزینه ای هم دارد. گفته می شود که قیمت شیائومی ۱۲ احتمالا بالای ۶۳۰ دلار خواهد بود.

قیمت شیائومی ۱۲

سری 12 شیائومی قرار است یکی از اولین استفاده کنندگان از تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 باشد. اما با توجه به اینکه این دستگاه مشخصات و ویژگی های درجه یک را به عنوان یک پرچمدار ارائه می دهد، به نظر می رسد که قیمت آن ممکن است بالاتر از مدل قبلی خود باشد.

با توجه به گزارشی در Weibo اکثر برندها به غیر از موتورولا، گوشی‌های هوشمند مجهز به تراشه Snapdragon 8 Gen 1 را با قیمتی بالاتر حدود 630 دلار آمریکا عرضه خواهند کرد. ظاهراً تنها تعداد کمی از سازندگان گوشی‌های هوشمند که می‌توانستند موجودی جدیدترین چیپست کوالکام را قبل از سال نو میلادی به دست آورند، می‌توانند پرچمداران خود را با حدود قیمت ۶۳۰ دلار عرضه کنند.

از سوی دیگر، برندهایی که بعداً دستگاه مجهز به این تراشه را عرضه می‌کنند باید با افزایش قیمت در بازار ظاهر شوند. این افزایش قیمت به دلیل بحران جهانی کمبود تراشه است. در حال حاضر، غول فناوری چینی قرار است سه مدل از شیائومی ۱۲ را عرضه کند. در حالی که در ابتدا انتظار می رفت این خط تولید اولین دستگاهی باشد که دستگاهی با Snapdragon 8 Gen 1 عرضه می شود، سری Edge X30 آینده موتورولا در واقع اولین دستگاه خواهد بود و این لقب را از شیائومی ربود.

موتورولا Edge X30 شاید ارزان ترین گوشی با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ باشد!

همچنین گزارش مذکور همچنین اضافه کرد که موتورولا ممکن است بتواند قیمت Edge X30 را زیر ۶۳۰ دلار نگه دارد. به عبارت دیگر، این امر فشار بیشتری را بر روی شیائومی وارد می کند، چرا که این شرکت پرچمدارش را با قیمتی بالاتر عرضه می کند.

سال گذشته، سری ۱۱ شیائومی از ۶۳۰ دلار شروع شد. با این حال، با افزایش هزینه مواد، کمبود تراشه‌ها و سایر مشکلات زنجیره تامین، قیمت سری 12 می‌تواند از تقریبا ۶۸۰ شروع شود. منبع اطلاعات همچنین اضافه کرد که گوشی‌های با پنل‌های 2K احتمالاً حدود ۷۹۰ دلار یا بالاتر قیمت دارند.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد که دیگر پرچمدار خوش قیمتی شیائومی نمی تواند خوش قیمت ترین در بازار باشد. شما برای قیمت پایین تر به موتورولا Edge X30 توجه خواهید کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)