حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ۱۲ اواخر دسامبر رونمایی می‌شود؛ احتمالا موتورولا برنده این مسابقه است!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، شیائومی، موتورولا

با آنکه هفته گذشته گزارش شد که شیائومی ممکن است در تاریخ ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) در چین رویدادی را برای معرفی گوشی های پرچمدار شیائومی ۱۲ و شیائومی 12X برگزار کند. اما اطلاعات جدید نشان می‌دهد که معرفی این دو گوشی هوشمند، احتمالا در اواخر دسامبر انجام خواهد شد. بنابراین احتمالا موتورولا بتواند اولین تلفن هوشمند مجهز به Snapdragon 8 Gen 1 را معرفی کند.

ظاهرا شیائومی ۱۲ اولین گوشی مجهز به Snapdragon 8 Gen 1 نخواهد بود

سال گذشته، شیائومی گوشی هوشمند Xiaomi Mi 11 5G را در ماه دسامبر معرفی کرد، تا به اولین برندی تبدیل شود که گوشی هوشمندی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ را عرضه می‌کند. اما یک منبع آگاه ادعا کرده است که امسال شیائومی از اولین تلفن هوشمند مجهز به تراشه پرچمدار کوالکام رونمایی نخواهد کرد.

اسکرین شات یک سند داخلی شیائومی چین در Weibo فاش شده است. اسکرین شات مذکور نشان می‌دهد که این شرکت در ۲۸ دسامبر (۷ دی ماه) یک کنفرانس مطبوعاتی برای معرفی محصولات جدیدش برگزار خواهد کرد. این موضوع نشان می‌دهد که شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ ایکس احتمالا در بیست و هشتم دسامبر معرفی خواهند شد و نه در روز دوازدهم ماه آینده میلادی.

اسکرین شات فاش شده در Weibo

حتی Digital Chat Station نیز ادعا کرده است که رویداد معرفی محصولات شیائومی برای پایان ماه آینده برنامه ریزی شده است. همچنین GizmoChina مدعی آن است که این احتمال وجود دارد که شیائومی اولین برندی نباشد که گوشی هوشمندی مجهز به Snapdragon 8 Gen 1 را معرفی می‌کند. بنابراین احتمالا موتورولا برنده این بازی خواهد شد. و Moto Edge X اولین تلفن هوشمند مجهز به جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام خواهد بود.

مشخصات احتمالی Xiaomi 12 و Xiaomi 12 X

گزارش ها نشان می دهد که Xiaomi 12 X به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز است. در حالی که Xiaomi 12 از چیپست Snapdragon 8 Gen 1 بهره مند خواهد بود. انتظار می‌رود هر دو گوشی مذکور با صفحه نمایش AMOLED و با لبه های خمیده عرضه شوند. احتمالا نمایشگر هر دو گوشی رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهد داشت. همچنین مطابق انتظار و با توجه به نوع پنل استفاده شده، سنسور اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر قرار می‌گیرد. و نکته آخر در این بخش آن است که احتمالا Xiaomi 12 X نمایشگر ۶.۲۸ اینچی خواهد داشت.

گوشی هوشمند Xiaomi 12 X دارای دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود. هر دو مدل نیز احتمالا از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردارند. 12X همچنین دارای یک باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی خواهد بود. از سوی دیگر، طبق برخی گزارش ها Xiaomi 12 از فست شارژ قدرتمند ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند ‌.

شیائومی ۱۲ با نمایشگر خمیده و بلندگو استریو همسان معرفی خواهد شد

نظر شما چیست؟ در نهایت کدام شرکت خواهد توانست از اولین تلفن هوشمند مجهز به Snapdragon 8 Gen 1 رونمایی کند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

بهتر… اصلاً ایکاش دیرتر میومد… پارسال سری mi 11 از اولیا بود تا سه ماه تمام مشکلات اسنپدراگون 888 شد تقصیر شیائومی… خب وقتی چیپست ها عملکرد مطمئنی ندارن همون بهتر دیرتر بیاد تا لااقل اسم خودشو بی دلیل خراب نکنه…

AŁɪ

12x اندازش کامپکت حساب میشه بین محصولات شیائومی ولی باتریش بزرگه اگه اینطور باشه عالیه .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی