حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل قصد معرفی پنج مدل مک جدید ازجمله مک بوک پرو پایه را برای سال ۲۰۲۲ دارد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات، لپ‌تاپ

به‌گزارش مارک گورمن از بلومبرگ، اپل درحال کار بر روی پنج مدل مک جدید ازجمله نسخه پایه MacBook Pro برای عرضه در سال 2022 است.

عرضه پنج مدل مک جدید توسط اپل در سال ۲۰۲۲

گورمن در آخرین نسخه خبرنامه Power On خود بیان می‌کند که انتظار دارد اپل در سال 2022 پنج Mac جدید ازجمله موارد زیر را عرضه کند:

یک iMac سطح بالا با تراشه سفارشی اپل برای قرار گرفتن در سطحی بالاتر از آیمک 24 اینچی

 مک بوک ایر با بازطراحی قابل‌توجه به‌همراه تراشه M2

یک مک مینی به‌روزشده

نسخه جدیدی از MacBook Pro سطح پایه

یک مک پرو جدید با تراشه سفارشی اپل

درحالی‌که شایعات زیادی در مورد بروزرسانی‌های iMac ،MacBook Air ،Mac mini و Mac Pro اپل منتشر شده است، اما گورمن به مک بوک پرو سطح پایه جدید اشاره می‌کند. وی پیش‌تر اشاره کرده بود که مک بوک پرو پایه نسل بعدی دارای همان تراشه M2 مشترک با نسل بعدی مک بوک ایر خواهد بود که دارای همان تعداد هسته‌های CPU مانند تراشه M1، تا 10 هسته گرافیکی و عملکرد بهبودیافته است. این اولین بار در شش ماه گذشته است که به عرضه این دستگاه اشاره می‌شود.

عرضه پنج مدل مک جدید توسط اپل در سال ۲۰۲۲

عرضه پنج مدل مک جدید توسط اپل در سال ۲۰۲۲

با عرضه جدیدترین مدل‌های رده‌بالای مک بوک پرو اپل با نمایشگرهای بزرگ‌تر، حذف تاچ بار از کیبورد و دارا بودن تعداد پورت‌های بیش‌تر، به‌نظر می‌رسد که مک بوک پرو سطح ابتدایی در موقعیتی عجیبی در خط تولید مک قرار گرفته است. پیش‌تر گمانه‌زنی‌هایی مبنی‌بر توقف تولید و جایگزینی آن با یک نسخه پیشرفته از مک بوک ایر مطرح شده بود؛ اما تأیید مجدد گورمن نشان می‌دهد که یک مک بوک پرو سطح پایه جدید هنوز برای سال 2022 در راه است.

جزئیات مربوط به این دستگاه جدید نامشخص بوده، اما سؤالات مهمی درمورد اینکه چگونه مک بوک پرو سطح پایه جدید، حد وسط بین مک بوک ایر M2 و مک بوک پرو پیشرفته فعلی و با جنبه‌هایی مانند استفاده از تاچ بار خواهد بود، باقی مانده است.

بروزرسانی آیمک 24 اینچی و مک بوک پرو سطح بالا، در فهرست انتظارات گورمن برای سال 2022 قرار نگرفته؛ درحالی‌که این دستگاه‌ها امسال به نسخه جدیدتر خود ارتقا یافتند، غیبت آن‌ها در فهرست گورمن می‌تواند این فرضیه را تأیید کند که اپل قصد بروزرسانی مک‌های بهره‌مند از تراشه اختصاصی خود، به‌صورت سالانه را ندارد.

علاوه‌بر مک، گورمن اشاره کرد که انتظار دارد آیفون SE با پشتیبانی از شبکه 5G، ایرپادز پرو نسل ۲ و معرفی اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل در سال 2022 را شاهد باشیم.

نظر شما درباره عرضه احتمالی پنج مدل مک جدید ازجمله مک بوک پرو پایه اپل در سال آینده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی