حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر مک بوک ایر ۲۰۲۲ طراحی باریک، حاشیه سفید نمایشگر با ناچ و پورت MagSafe را نشان می‌دهد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، رندر، لپ‌تاپ

چندی پیش بود که اپل رسما رده‌بالاترین لپ‌تاپ‌های خود با تمرکز بر افراد حرفه‌ای را با نام مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی جدید رونمایی کرد. مدل جدید شامل موارد ارتقا یافته بسیاری در تقریبا همه زمینه‌های خود از طراحی گرفته تا پردازنده و نمایشگر و حتی پورت‌های استفاده شده در آن می‌شود. با این حال، همان‌طور که می‌دانید اپل دو گونه متفاوت از سری لپ‌تاپ‌های اصلی را در ویترین فروشگاه خود دارد که علاوه‌بر مدل پرو، نسخه ایر را نیز شامل می‌شود و در غیاب معرفی این مدل در رویداد پیشین این شرکت، طبق شایعات بایستی منتظر رونمایی از آن در سال آینده باشیم. حال، به‌تازگی رندر جدیدی از مک بوک ایر ۲۰۲۲ با پیروی از سبک طراحی مک بوک پرو منتشر شده است که ضخامت فوق‌العاده باریک، نمایشگری با حاشیه سفید و صدالبته ناچ صفحه، پورت شارژ MagSafe و موارد دیگر را نشان می‌دهد.

رندر مک بوک ایر ۲۰۲۲

رندر مک بوک ایر ۲۰۲۲

رندر مک بوک ایر ۲۰۲۲

به‌لطف همکاری بین Jon Prosser و Ian، ما شاهد رندرهایی با جزئيات بالا از طراحی احتمالی MacBook Air 2022 هستیم. پیش‌تر شایعه‌ای از مشخصات و طراحی احتمالی مک بوک آینده گزارش شده بود که بیان می‌کرد لپ‌تاپ جدید دارای حاشیه‌های سفید و بریدگی صفحه مانند مدل‌های مک بوک پرو 2021 است. خب، این تصاویر دقیقاً این موارد را نشان می‌دهند، همراه با طراحی بهبودیافته که به‌طور قابل‌توجهی باریک‌تر از مک بوک ایر M1 به‌نظر می‌رسد.

ناچ صفحه مک بوک ایر جدید

ناچ صفحه مک بوک ایر جدید

از آنجایی‌که انتظار می‌رود چیپست M2 از بازده بالایی در مصرف انرژی برخوردار باشد، نیازی به یک راه‌حل خنک‌کننده پیچیده نخواهد داشت؛ بنابراین به اپل آزادی بیشتری برای کاهش ضخامت مک‌بوک ایر می‌دهد. مدل آینده همچنین ممکن است دارای یک کانکتور MagSafe، همان‌طور که در این رندرها نشان داده شده است، به همراه یک پورت Thunderbolt 4 در هر طرف باشد. متأسفانه، ما انتظار نداریم که پورت‌های Thunderbolt 4 با پشتیبانی از eGPU وارد شوند، زیرا اپل این ویژگی را در مدل‌های مک بوک پرو جدید خود حذف کرده است.

پورت MagSafe مک بوک ایر ۲۰۲۲

پورت MagSafe مک بوک ایر ۲۰۲۲

اضافه شدن یک نمایشگر mini-LED جذابیت این نوت‌بوک را بیش از پیش بهبود می‌بخشد و MacBook Air 2022 را به مقرون‌به‌صرفه‌ترین مک قابل‌حمل تبدیل می‌کند که دارای این صفحه‌نمایش است. متأسفانه، برای کسانی که منتظر معرفی آن هستند، انتظار نداشته باشید که عرضه آن در اوایل سال آینده آغاز شود زیرا طبق گزارشات، مک بوک ایر جدید در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۲ وارد فرایند تولید انبوه خواهد شد. یکی از دلایل معرفی دیرهنگام آن نیز، مربوط به زمان لازم برای نهایی‌شدن طراحی به‌منظور تولید انبوه آن به‌همراه توسعه چیپست M2 و پنل‌های mini-LED است که دستیابی به همه آنها در موقع مقرر خود دشوار خواهد بود.

تنوع پورت مک بوک ایر ۲۰۲۲

تنوع پورت مک بوک ایر ۲۰۲۲

اپل احتمالاً قصد دارد زنجیره تأمین خود را سامان‌دهی کند زیرا از هم‌اکنون باید بین سه تا چهار هفته صبر کنید تا هر مدل مک بوک پرو 2021 به شما تحویل داده شود.

دیدگاه شما چیست؟ آیا طراحی مک بوک ایر ۲۰۲۲ جدید را در رندر آن می‌پسندید؟ مشخصات احتمالی شایعه شده برای آن را چطور؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی