حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای مک مینی جدید با طراحی تازه و بهره گیری از تراشه M1X منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، رندر

اپل در حال آماده شدن برای کنفرانس توسعه دهندگان خود WWDC 2021 است. انتظار می رود این شرکت از iOS 15 ،iPadOS 15 ،macOS 12 و سایر سیستم عامل های دیگر رونمایی کند. همچنین احتمال می رود اپل در کنار آن ها از مک بوک پرو جدیدی نیز رونمایی کند. به تازگی اما، افشاگر معروف Jon Prosser، رندرهایی از مک مینی جدید با تراشه M1X منتشر کرده است. این رندرها نشان می دهد که کامپیوتر رومیزی جمع و جور آینده اپل، امسال با طراحی تازه از راه می رسد. پراسر همچنین ادعا می کند که Mac mini جدید، از تراشه M1X که شایعات آن برای عرضه در اواخر سال جاری حکایت داشت، نیرو می گیرد.

طراحی و تراشه نو در جزئیات رندرهای مک مینی جدید

Jon Prosser منتشر کننده رندرهای جدید از طراحی Mac mini اپل است. وی ادعا می کند که اپل قصد دارد تا کامپیوتر جمع و جور خود را بازطراحی کند و ابعاد مک مینی در حال کوچکتر شدن است. همچنین با توجه به این رندرها، مک مینی M1X درگاه های بیشتری نسبت به مک مینی M1 فعلی خواهد داشت. با این حال، پراسر ادعا می کند که این دستگاه همان اتصال آهنربایی موجود در آیمک ۲۴ اینچی M1 را دارد. چهار پورت Thunderbolt USB Type-C و دو پورت USB Type-A نیز از دیگر اتصالات این دستگاه می باشد. مک کوچکتر همچنین دارای درگاه های اترنت و HDMI خواهد بود. به گفته پراسر، برخلاف مک بوک پرو نسل بعد، مک مینی دارای درگاه SD Card نیست.

پورت ها در رندرهای مک مینی جدید

پورت ها در رندرهای مک مینی جدید

این افشاگر همچنین ادعا می کند که بدنه فلزی دستگاه نیز در سال جاری تغییر می کند. این دستگاه در بالای پوشش آلومینیومی خود دارای مقدار اندکی از موادی مانند پلاستیک فشرده خواهد بود. اپل همچنین در حال آزمایش برای اضافه کردن رنگ بندی دوتایی برای مک مینی می باشد.

پراسر برخی از اطلاعات اخیر بلومبرگ در مورد سری جدید کامپیوتر های مک اپل را تایید کرد. در این گزارش آمده است که مک مینی آینده دارای یک پردازنده مرکزی 10 هسته ای با حداکثر 64 گیگابایت حافظه رم می باشد. این دستگاه همچنین دارای 16 یا 32 هسته گرافیکی خواهد بود. مارک گورمن از بلومبرگ همچنین فاش کرده بود که مک بوک ایر جدید با تراشه M1 به روز شده و قدرت بیشتری عرضه خواهد شد. این تراشه ممکن است همان پردازنده M1X یا M2 باشد که داخل مینی نیز بکارگرفته می شود.

رندرهای مک مینی جدید

رندرهای مک مینی جدید

در مورد تاریخ دقیق عرضه نسخه مینی مک خبری در دست نیست. بنابراین باید تا آغاز رسمی این رویداد که از تاریخ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ شروع می شود، منتظر بمانیم.

نظر شما راجع به رندرهای منتشر شده از مک مینی جدید اپل، طراحی احتمالی و پردازنده M1X استفاده شده در آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی