حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced پوکو M2 ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، پوکو

شیائومی در چند روز گذشته به‌روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced Edition را برای دستگاه‌های بیشتری منتشر کرده است. در حال حاضر نیز این آپدیت برای پوکو M2 در هند منتشر شده است. تلفن هوشمند POCO M2 یکی از موفق ترین و پرفروش ترین گوشی های مقرون به صرفه پوکو است.

آپدیت جدیدترین نسخه MIUI برای پوکو M2 عرضه شد

همان‌طور که از ظاهر و طراحی قاب پشتی پوکو M2 پیداست. این گوشی هوشمند در واقع نسخه ری‌برند شده Redmi 9 شیائومی است. ردمی ۹ در اواخر ماه اکتبر آپدیت MIUI 12.5 Enhanced را دریافت کرده بود. همچنین ردمی ۹ با نام Redmi 9 Prime در هند عرضه شده بود. این دستگاه نیز در روز گذشته موفق به دریافت این آپدیت شد.

رنگ بندی POCO M2

اگر بخواهیم بیش از این به ری‌برند های متعدد شیائومی بپردازیم قطعا سردرد خواهیم گرفت! آپدیت MIUI 12.5 Enhanced پوکو M2 با بیلد نامبر V12.5.3.0.RJRINXM هم اکنون برای منطقه هند در دسترس کاربران قرار گرفته است. از آنجایی که این آپدیت از نوع OTA است. معمولا برخی دستگاه ها آن را زودتر و برخی دیرتر دریافت می‌کنند. اما به هر حال همه کاربران به زودی و در روز های آینده به روزرسانی مذکور را دریافت خواهند کرد.

مطابق با گزارش GizmoChina،  پوکو ام ۲ نسخه ری‌برند شده ردمی ۹ برای بازار هند است. این تلفن هوشمند در هشتم سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۸ شهریور ۱۳۹۹) معرفی و در پانزدهم همان ماه (۲۵ شهریور ۱۳۹۹) عرضه شد. این دستگاه به طور پیش‌فرض به رابط کاربری MIUI 11 و اندروید ۱۰ مجهز بود. در پایان سال ۲۰۲۰ این گوشی موفق به دریافت رابط کاربری MIUI 12 شد، اما خبری از نسخه جدید اندروید نبود. پس از آن در آگوست ۲۰۲۱ میوآی ۱۲.۵ مبتنی بر اندروید ۱۱ برای این تلفن هوشمند عرضه شد.

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced پوکو X3 GT و Redmi 9 Prime منتشر شد

پوکو M2 به تراشه مدیاتک هلیو G80 و پردازنده گرافیکی Mali-G52 مجهز است. همچنین یک نمایشگر LCD با رزولوشن FullHD+ و اندازه ۶.۵۳ اینچی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. در قاب پشتی POCO M2 ماژول چهارگانه دوربین دیده می‌شود که شامل دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و در نهایت یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق است. یک باتری حجیم ۵,۰۰۰ میلی آمپری به همراه فست شارژ ۱۸ وات وظیفه تامین نیروی مورد نیاز این گوشی را به عهده دارد.

نظر شما درباره Poco M2 یا همان ردمی ۹ چیست؟ آیا تجربه استفاده از این گوشی هوشمند را دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی