حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 13 شیائومی بر اساس Android 12 و Android 11 در حال توسعه است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

رابط کاربری MIUI 13 شیائومی باید به زودی ارایه شود. این رابط کاربری جدید منطقا بر اساس سیستم عامل جدید Google است. با این حال شیائومی عادت دارد که رابط کاربری خود برای گوشی های قدیمی تر با اندرویدی قدیمی تر هم ارایه می کند. این بار هم عنوان می شود که آپدیت MIUI 13 شیائومی بر اساس Android 12 و Android 11 در حال توسعه است.

آپدیت MIUI 13 شیائومی

رابط کاربری MIUI 13 شیائومی

سورس کد MIUI 13 نشان می دهد که شیائومی 12 ایکس به احتمال زیاد در ماه آینده در کنار شیائومی 12 عرضه می شود. این در حالی است که گوشی Redmi K50 با MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۱ هم در دست ساخت است. خب در حقیقت این دو گوشی نام های متفاوت برای ۱ دستگاه هستند.

باز هم به لطف کد منبع سیستم‌عامل، در حال حاضر فهرستی از دستگاه‌هایی که ممکن است اولین دستگاه‌های دریافت کننده MIUI 13 باشند، مشخص شده است. این دستگاه ها عبارت اند از:

  1. ۱- شیائومی Mi Mix 4
  2. ۲- شیائومی Mi 11 Ultra
  3. ۳- شیائومی Mi 11
  4. ۴- شیائومی Redmi K40
  5. ۵- شیائومی K40 Pro
  6. ۱۰- شیائومی Mi 10S
  7. ۱۱- شیائومی Mi 11 Lite 5G

این ها دستگاه هایی هستند که به زودی به آپدیت MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 به روز شوند و نسخه های بتا برای این دستگاه ها قبلا ارایه شده است.

شایان ذکر است که شماره ساخت نرم افزار برای Redmi K50 و Xiaomi 12X نشان می دهد که این گوشی ها با جدیدترین پوسته شیائومی البته مبتنی بر اندروید 11 عرضه خواهند شد. با این حال، با توجه به اینکه هنوز تا عرضه رسمی هر دو گوشی زمان باقی مانده است، ممکن است شرایط در لحظه آخر تغییر کند.

با این حال شکی نیست که MIUI 13 بر مبنای اندروید ۱۱ و اندروید ۱۲ توسعه داده خواهد شد. نظر شما درباره گستره آپدیت شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)