حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیوستن سرپرست توسعه باتری اپل به فولکس واگن در راستای جاه‌طلبی شرکت خودروساز

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، خودرو

تقریباً سه سال پیش و زمانی که کمپانی اپل یکی از مدیران برجسته سامسونگ را به‌عنوان مسئول توسعه باتری خود به‌خدمت گرفت، خبرساز شد. حال، این مهندس ارشد و سرپرست توسعه باتری اپل، بار دیگر زیرنظر قرار گرفته و قرار است به یک شرکت دیگر، اما این بار خودروساز بزرگ آلمانی، فولکس واگن، بپیوندد.

پیوستن سرپرست توسعه باتری اپل به فولکس واگن

Soonho Ahn در دسامبر 2018 به‌عنوان سرپرست جهانی توسعه باتری به اپل ملحق شد. در آن زمان اشاره شد که اپل پیش‌تر یکی از مشتریان کمپانی Samsung SDI بوده که Ahn نیز، معاون رئیس آن شناخته می‌شد و استخدام وی بیشتر نشان داد که اپل برنامه‌هایی برای توسعه باتری اختصاصی خود در سر دارد.

مدت‌ها شایعه شده بود که اپل درحال توسعه چیزی شبیه به یک خودروی الکتریکی با ویژگی‌های کامل خودروی خودران است. آیا Ahn روی این پروژه سری در اپل کار می‌کرده و نه باتری‌های فناوری معمولی که در آیفون‌ها و مک‌بوک‌ها با آن‌ها آشنا هستیم؟

در هر صورت، به‌نظر می‌رسد که شرکتی که به‌دنبال این مهندس بوده، یک خودروساز بزرگ با جاه‌طلبی‌های الکتریکی است که Ahn را از اپل جذب کرده است. به نقل از وب‌سایت 9to5mac از منبع ترجمه‌شده:

گروه Volkswagen دو متخصص مهم در فناوری باتری در اپل و BMW را جذب کرده است. این امر بر اهمیت روزافزون این تجارت برای ولفسبرگر تأکید می‌کند.

فولکس واگن تأیید کرد که با سرپرست توسعه باتری اپل، Soonho Ahn، قرارداد امضا کرده است.”

همچنین پروفایل لینکدین Ahn، این گزارش را رسما تأیید می‌کند:

پیوستن سرپرست توسعه باتری اپل به فولکس واگن

پیوستن سرپرست توسعه باتری اپل به فولکس واگن

حدود یک ماه پیش برای شما نوشتیم که شرکت اپل به‌دنبال آغاز همکاری جدیدی با پاناسونیک به‌منظور تأمین باتری خودرو خود، پس از توقف مذاکرات با تولیدکنندگان چینی می‌باشد. همچنین کانسپت خودرو اپل براساس پتنت‌های این شرکت را نیز مرور کردیم که شباهت فراوانی به سایبر تراک تسلا دارد.

درنهایت، دیدگاه شما پیرامون پیوستن سرپرست توسعه جهانی باتری اپل به Volkswagen، به‌دلیل جاه‌طلبی این شرکت خودروساز چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی