حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ۱۲ از دوربین زیر صفحه نمایش برخوردار نخواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

انتظار می‌رود که غول چینی تولید کننده گوشی های هوشمند، یعنی شیائومی، تا اواخر ماه دسامبر از سری شیائومی ۱۲ رونمایی کند. شایعات موجود مدعی هستند که این سری از پرچمداران شیائومی در ۲۸ دسامبر (هفتم دی) و در سه مدل (Xiaomi 12، Xiaomi 12 X و Xiaomi 12 Pro) معرفی می‌شوند. اکنون، اطلاعات بیشتری از این تلفن های هوشمند منتشر شده است.

سری شیائومی ۱۲ از پانچ هول استفاده خواهند کرد

مطابق با ادعای DigitalChatStation، شیائومی ۱۲ با فناوری محبوب دوربین های زیر صفحه نمایش عرضه نخواهد شد. و در عوض مثل بسیاری از تلفن های هوشمند اندرویدی از پانچ هول استفاده می‌کند. همچنین می‌دانیم که بر خلاف Mi 11، این پانچ هول در مرکز نیمه بالایی نمایشگر قرار خواهد گرفت.

وب‌سایت GizmoChina به نقل از Digital Chat Station مدعی است که هر سه مدل سری Xiaomi 12 از پانچ هول بهره مندند. با آنکه شیائومی با معرفی و عرضه MIX 4 یک تلفن هوشمند با دوربین سلفی زیر نمایشگر را به تولید انبوه رساند. اما مشخص نیست که به چه دلیل در پرچمدار جدید خود از این فناوری استفاده نخواهد کرد. البته می‌دانیم که فناوری مذکور هنوز به بلوغ کافی نرسیده است و کیفیت دوربین های زیر صفحه نمایش معمولا به خوبی دوربین های متداول نیستند. در هر صورت انتظار می‌رود امسال نیز مانند سال های گذشته، پرچمدار شیائومی از دوربین های سلفی موجود در هول پانچ استفاده کند.

بسیاری از مشخصات پرچمداران آینده شیائومی فاش شده است. شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو با تراشه کوالکام Snapdragon 8 Gen 1 که به تازگی معرفی شده است، به دست کاربران خواهد رسید. از سوی دیگر، Xiaomi 12 X به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که دوازدهمین سری از پرچمداران شیائومی دارای صفحه نمایش ​​LTPO با حداکثر رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی باشند.

گلس محافظ نمایشگر شیائومی ۱۲ پرو طراحی مشابه با نسل قبل با خمیدگی کمتر را نشان می دهد

نظر شما درباره پرچمداران آینده این شرکت چیست؟ آیا تلفن های هوشمند سری Xiaomi 12 فروش خوبی را تجربه خواهند کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی