حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انفجار ایربادز بی سیم سبب مرگ یک نفر شد!

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، گجت‌های پوشیدنی، مشکلات

امروزه انفجار محصولات الکترونیکی، به کم‌ترین میزان رسیده است. همین موضوع، سبب می‌شود تا کاربران با اطمینان خاطر بیشتری از محصولات خود استفاده کنند. اما در برخی مواقع، همچنان برخی از محصولات به طور غیر مناظره‌ای منفجر می‌شوند. متأسفانه برخی از انفجارهای محصولات الکترونیکی، صدمه جانی را نیز ایجاد می‌کنند. انفجار ایربادز بی سیم یک مرد، یکی از حوادث جدید انفجار محصولات الکترونیکی است. اما این انفجار، صاحب ایرپادز را به کام مرگ کشانده است!

انفجار ایربادز بی سیم، شوک شدیدی را به فرد استفاده کننده از آن وارد کرد

همان طور که گفتیم، انفجار محصولات الکترونیکی به میزان کمی رسیده است. اما اگر محصولات در شرایطی نامناسبی قرار بگیرند، دچار انفجار می‌شوند. پیش از این، متأسفانه یک کودک چینی دچار سوختگی درجه ٣ به دلیل انفجار ساعت هوشمند شده بود.

 

انفجار ساعت هوشمند باعث سوختگی درجه سه کودک ۴ ساله شد!

 

این بار، یک حادثه دردناک‌تر رخ داده است. بر اساس گزارشی از Gizchina، اخیراً یک حادثه دردناک در استان راجستان هند رخ داده است. این حادثه، مربوط به انفجار ایربادز بی سیم می‌باشد. به نظر می‌رسد که یک مرد ٢٨ ساله در هنگام استفاده از ایربادز کاملاً بی سیم خود و به دلیل انفجار آن، جان خود را از دست داده است. علت احتمالی مرگ وی، احتمالاً ایست قلبی است. پزشکان و تحقیقات در آینده نزدیک، جزئیات بیشتری را به اطلاع خواهند رساند. اما موضوع اصلی، جزئیات وقوع این حادثه می‌باشد.

تاکنون، تصور می‌شود که انفجار این ایربادز بی سیم به دلیل مونتاژ بی کیفیت و بد آن بوده است. به همین دلیل، باتری برای همین مونتاژ ناصحیح منفجر شده است. گفته می‌شود که این انفجار، به یک یا هر دو گوش مرد جوان صاحب ایربادز آسیب رسانده است. نام این فرد، راکش کومار ناگار بوده است. به دلیل این انفجار، فرد آسیب دیده هوشیاری خود را از دست داده است. در نهایت، او در حین انتقال به بیمارستان جان می‌سپارد. بر اساس اظهارات وی، علت مرگ این فرد شاید ایست قلبی باشد. اما این موضوع، قطعی نیست. چرا که بالأخره هرگونه مرگی سرانجام با ایست قلبی همراه است.

این اولین باری نیست که یک نفر در هنگام انفجار ایربادز آسیب می‌بیند!

طبق گزارشات، ناگار از ایربادز کاملاً بی سیم خود برای برقراری تماس و یا گوش دادن به موسیقی استفاده کرده بوده است. منبع خبر، می‌گوید که گوشی‌های ایربادز این فرد پیش‌تر در شارژ بوده است. بنابراین، ممکن است این انفجار به نوعی با موضوع مورد اشاره در ارتباط باشد. در حالی که در بسیاری از گزارشات از علت رخداد این حادثه یاد نشده است، یک شبکه محلی از جزئیات این حادثه پرده برداشته است. بر اساس گزارشات رسیده به دست ما، اتفاقات عجیبی رخ داده است. در ابتدا، ایربادز این شخص از کار افتاده است.

اما پس از روشن شدن مجدد آن، حادثه انفجار ایربادز به وقوع پیوسته است. این انفجار، در گوش فرد رخ داده است. این احتمال وجود دارد که به دلیل کیفیت پایین ایربادز رخ داده باشد. این قطعی انرژی در ایربادز مورد اشاره، سبب افزایش مصرف برق ناگهانی شده است. پس از آن، باتری تحت فشار قرار می‌گیرد و منفجر می‌شود.

مدل و برند سازنده ایربادز منفجر شده فاش نشده است. اما مشخصاً این ایربادز که منفجر شده است، متعلق به یکی از تولید کنندگان محلی هندی بوده است. به عنوان مثال، این نوع از ایربادزها، در پمپ بنزین‌ها و سایر خرده فروشی‌های کوچگ به مردم فروخته می‌شود. البته توجه داشته باشید که این حوادث، تنها به محصولات ارزان قیمت نیستند. بلکه برخی از محصولات گران قیمت‌تر نیز دچار انفجار شده‌اند. بر اساس گزارشات، چند سال قبل یک زن چینی در حال استفاده از هدفون Beats بوده است. این زن چینی، سوار هواپیمای سفر پکن به ملبورن بوده است. از سوی دیگر، یک مرد فلوریدایی دچار چنین حادثه‌ای شد. او به سختی توانسته بود ایرپادز اپل منفجر شده خود را از گوش خود خارج کند. او متوجه شده بود که در هنگام استفاده از ایرپادز، دود از آن خارج شده است.

نظر شما در مورد این حادثه چیست؟ آیا انفجار ایربادز بی سیم موضوع نگران کننده‌ای است؟ به برندهای ارزان قیمت اعتما د می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamidtn

با توجه به تغییرات اقلیمی و گرمای بی سابقه 45 درجه به بالا … محصولات دارای باتری لیتیومی

مثل ساعت هوشمند که مستقیماً در معرض گرما هستند و همچنین ایرپاد ها منجر به انفجار بشوند 🙂

Mahdi

علیه این هندیا دسیسه کردن 😂😂😂

Reza.X

بازم هند
اقا اینا اصن جنبه ی تکنولوژی ندارنا جدی مشکل از خودشونه 😐

Mr.A

یکی یه توضیح منطقی بده که چرا همش تو هند ازین اتفاقا میوفته😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️