حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک Amtutu تراشه Snapdragon 8 Gen 1 گوشی Realme GT2 Pro فاش شد: عبور از مرز ۱ میلیون

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | پردازشگرها، ریلمی، شایعات، کوالکام

در مارس 2021، کمپانی ریلمی پرچمدار Realme GT 5G خود را به‌عنوان یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 888 5G معرفی کرد. حال به‌نظر می‌رسد که این شرکت اکنون بر روی مدل جانشین این گوشی کار می‌کند؛ چراکه به‌تازگی امتیاز بنچمارک آنتوتو Snapdragon 8 Gen 1 گوشی Realme GT2 Pro فاش شده که قدرت بسیار بالای آن را نشان می‌دهد. این تراشه پرچمدار، قرار است در رویداد اختصاصی فناوری کوالکام در تاریخ ۹ تا ۱۱ آذر به‌صورت رسمی رونمایی شود.

بنچمارک آنتوتو Snapdragon 8 Gen 1

صبح امروز، گوشی جدیدی از کمپانی چینی ریملی با کد RMX3300 در وب‌سایت اختصاصی بنچمارک AnTuTu فاش شد که نشان می‌دهد این مدل، از تراشه پرچمدار آینده کوالکام با نام احتمالی Snapdragon 8 Gen 1 بهره می‌برد. طبق گفته افشاگر مشهور، Digital Chat Station، انتظار می‌رود RMX3300 متعلق به گوشی پرچمدار Realme GT2 Pro باشد.

این دستگاه موفق شده در بنچمارک آنتوتو امتیاز خارق‌العاده بالای ۱ میلیون (به‌طور دقیق 1,025,215) را ثبت کند که این موضوع تضمین می‌کند که چیپست پرچمدار آینده اسنپدراگون، یک تغییردهنده بازی در صنعت گوشی‌های هوشمند خواهد بود. لازم به‌ذکر است که تراشه Dimensity 9000 مدیاتک نیز، پیش از این و در بنچمارک‌های فاش‌شده از آن، امتیاز حدود 1 میلیون را کسب کرده است.

بنچمارک آنتوتو Snapdragon 8 Gen 1

بنچمارک آنتوتو Snapdragon 8 Gen 1

ازنظر مشخصات، انتظار می‌رود Realme GT2 Pro جدید دارای نمایشگر 6.51 اینچی AMOLED باشد که از وضوح +FHD به‌همراه رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین توان شارژ این دستگاه نیز به 125 وات ارتقا یافته، اما ظرفیت دقیق باتری آن هنوز مشخص نیست.

انتظار می‌رود Realme GT2 Pro علاوه‌بر یک لنز اولتراواید و یک لنز عمق‌سنج، دارای یک لنز اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) باشد. در قسمت جلو نیز، می‌توان انتظار یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی را داشت.

طبق شایعات پیشین، Realme GT2 Pro با برچسب قیمتی حدود 4000 یوان (تقریباً 625 دلار) و در سه‌ماهه اول سال 2021 عرضه خواهد شد.

دیدگاه شما پیرامون امتیاز بنچمارک تراشه Snapdragon 8 Gen 1 متعلق به گوشی پرچمدار Realme GT2 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

اگه با این قیمت شایعه شده باشه راحت داره میگه که قیمت اسنپ ۸ نسل ۱ و دیمنسیتی ۹۰۰۰ خیلی زیاد تر از نسل قبلشون هستن ….

ali karimi

سلام، ماشاله امتیاز، یادمه اویل که برنامه آنوتوتو اندروید اومده بود امتیازهای100هزار شگفتی بود، الان از مرزیک میلیون گزشته البته با چیپ 4نانومتری،اینم مثل فست شارژ گوشی ها و دوربین ها تا کجا میخواد پیش بره خدا میدونه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی