حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر زنده گلکسی S21 FE سامسونگ، جزئیات طراحی این گوشی را افشا می‌کند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سامسونگ

در حال حاضر، بسیاری از طرفداران سامسونگ در انتظار معرفی Galaxy S21 FE هستند. اکنون، تصاویر واضح و جدید گلکسی S21 FE منتشر شده است. آخرین باری که عکس های زنده این تلفن هوشمند فاش شد، مربوط به چند هفته پیش بود که یکی از تامین‌کنندگان قطعات، تصاویری از پنل پشتی این گوشی را منتشر کرد. اما خوشبختانه تصاویر فاش شده جدید گلکسی S21 FE، این تلفن هوشمند سامسونگ را از تمام زوایا نشان می‌دهند.

تصاویر زنده گلکسی S21 FE شایعات گذشته را تأیید می‌کنند

اگر اخبار مربوط به گلکسی اس ۲۱ اف ای در ترنجی را دنبال کرده باشید، می‌دانید که تصاویر فاش شده دقیقا همان چیزی هستند که انتظار می‌رفت. ساختار پلی کربنات با فریم فلزی، پانچ هول Infinity-O و ماژول دوربین پشتی که کاملا شبیه به Galaxy S21 است. چندی پیش، تصاویر قاب های این دستگاه منتشر شد. محل قرار گیری دوربین ها و فلش LED با تصاویر منتشر شده قاب ها کاملا مطابقت دارد. لبه پایینی فریم دستگاه اسپیکر، اسلات سیم کارت و درگاه USB-C را در خود جای داده است. اما متاسفانه این گوشی فاقد جک ۳.۵ میلی متری صدا است.

Galaxy S21 FE

تصاویر منتشر شده از گلکسی S21 FE، دارای رنگ خاکستری تیره است. اما شایعات ادعا می‌کنند که این دستگاه در چهار رنگ از جمله خاکستری و همچنین سبز روشن، بنفش روشن و سفید به دست کاربران خواهد رسید. اگر این ادعا ها درست باشد، بدان معناست که Galaxy S21 FE به اندازه گلکسی S20 FE گزینه های زنگی زیادی نخواهد داشت.

Galaxy S21 FE

مطابق با گزارش SamMobile، این موضوع با توجه به تلاش سامسونگ برای ارائه رنگ های متفاوت در نسل قبل، کمی عجیب است. شاید عرضه شش رنگ متفاوت در سطح جهانی یک چالش برای سامسونگ بوده است. البته این احتمال نیز وجود دارد که این شرکت پس از معرفی Galaxy S21 FE، گزینه های رنگی بیشتری را برای عرضه به کاربران معرفی کند. در هر صورت، این بالارده سامسونگ باید در اوایل ژانویه (اواخر دی) به طور رسمی معرفی شود و احتمالا تا اواسط همان ماه نیز، به قفسه فروشگاه ها خواهد رسید.

تاریخ معرفی و عرضه گلکسی S21 FE و گلکسی S22 سامسونگ فاش شد

آیا گلکسی S21 FE برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، رنگش زیاد مهم نیست همینکه4تا رنگ داره بسه، اصلش خودشو، مشخصاتو و در آخر قیمتشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی