حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال همکاری شیائومی و لایکا به‌منظور بهبود کیفیت دوربین Xiaomi 12 Ultra

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | دوربین، شایعات، شیائومی

گزارشات حاکی از آن است که پرچمدار بعدی شیائومی یعنی Xiaomi 12، با تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸۹۸ ممکن است تا ماه آینده میلادی به‌صورت رسمی رونمایی شود. همچنین انتظار می‌رود کوالکام نیز، تراشه پرچمدار خود را در رویداد اختصاصی این شرکت در تاریخ ۹ آذرماه، معرفی کند. سری آینده پرچمداران شرکت چینی ممکن است شامل مدل‌های دیگری مانند شیائومی 12 پرو و ​​شیائومی 12 اولترا نیز باشد. حال، به‌تازگی اطلاعات جدیدی منتشرشده است که بیان می‌کند که Xiaomi 12 Ultra در راستای همکاری شیائومی و لایکا، می‌تواند به دوربین‌های مهندسی‌شده تحت لیسانس کمپانی آلمانی سازنده دوربین‌های عکاسی مجهز شود.

همکاری شیائومی و لایکا

از سال 2019، هواوی گوشی‌های پرچمدار خود را با دوربین‌های تحت لیسانس لایکا عرضه کرده است. با این حال، همکاری هواوی و لایکا در سال جاری با عرضه سری هواوی P50 به پایان رسید. در ماه مه، افشاگر Teme ادعا کرد که لایکا به‌دنبال تولیدکننده جدیدی برای برند خود است. او همچنین ادعا کرد که این برند ممکن است با آنر، شیائومی یا شارپ همکاری کند که مورد آخر را در گوشی هوشمند AQUOS R6 با سنسور ۱ اینچی دوربین شاهد بودیم.

حال، یک افشای جدید توسط Digital Chat Station نشان می‌دهد که لایکا و شیائومی ممکن است برای سری Xiaomi 12 به توافق رسیده باشند. افشاگر چینی اخیراً تصویری از شیائومی Mi 11 Ultra را به‌اشتراک گذاشته است که نشان تجاری لایکا را در نمایشگر ثانویه خود نشان می‌دهد. این موضوع بیانگر آنست که Xiaomi 12 Ultra ممکن است دارای دوربین‌های بهینه‌شده تحت لیسانس لایکا باشد.

البته لازم به ذکر است که این تصویر مدت کوتاهی پس از انتشار، به‌دلایل نامعلوم از حساب دیجیتال چت استیشن حذف شد!

همکاری شیائومی و لایکا در گوشی Xiaomi 12 Ultra

همکاری شیائومی و لایکا در گوشی Xiaomi 12 Ultra

درحال‌حاضر، تنها جزئیات کمی در مورد Xiaomi 12 Ultra در دسترس است که انتظار می‌رود در اوایل سال 2022 معرفی شود. همین افشاگر، پیش‌تر ادعا کرده بود که این تلفن دارای سه دوربین با حسگر تصویر 50 مگاپیکسلی خواهد بود که یکی از آن‌ها می‌تواند یک لنز پریسکوپی 1/1.5 اینچی با پشتیبانی از زوم اپتیکال 5 برابر باشد. دوربین‌های این گوشی علاوه‌بر کیفیت بالای تصاویر ثبت‌شده توسط آنها، می‌تواند مانند سال گذشته، حداقل ازنظر سخت‌افزاری، بالاتر از رقیبان خود قرار گیرد.

همچنین انتظار می‌رود شیائومی 12 اولترا دارای اسکنر اثرانگشت اولتراسونیک در داخل صفحه‌نمایش خود باشد. با این وجود، ازنظر طراحی، این گوشی ممکن است تفاوت چندانی با شیائومی می ۱۱ اولترا نداشته باشد.

دیدگاه شما پیرامون همکاری احتمالی شیائومی و لایکا برای بهبود کیفیت دوربین گوشی پرچمدار Xiaomi 12 Ultra چیست؟ به‌نظر شما مشارکت این دو برند، علاوه‌بر ارائه سخت‌افزار قدرتمند در دستگاه آینده، می‌تواند منجر به بهبود نرم‌افزار و پردازش تصویر شیائومی شود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

اینکه چرا حذف کرد برام عجیب‌تر از اینه که این دو همکاری دارند…چون از قبل زمزمه هاش بود…
شاید شک داره و شایدم میخواد اشتباهاً برداشت نشه که در سری 12 این همکاری شکل میگیره و شایدم شرکت بهش گفت حذف کنه…

نیما عرفانی

“از سال 2019، هواوی گوشی‌های پرچمدار خود را با دوربین‌های تحت لیسانس لایکا عرضه کرده است.”
🙂👏
۲۰۱۹ با سری پی ۳۰؟! یا ۲۰۱۶ با سری پی ۹؟؟!
comment image

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی