حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر Xiaomi 12 Ultra را با نمایشگر ثانویه و ماژول دوربین بزرگ مانند قبل ببینید!

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | رندر، شایعات، شیائومی

شیائومی تا چند هفته آینده، از سری Xiaomi 12 خود به عنوان جدیدترین سری پرچمدارانش رونمایی می‌کند. با توجه به اخبار جدید، شیائومی ١٢ اولترا یک پرچمدار جذاب خواهد بود. حال، ما شاهد انتشار رندر Xiaomi 12 Ultra با جزئیات زیاد هستیم.

رندر Xiaomi 12 Ultra، طراحی احتمالی این گوشی را نشان می‌دهد

ما در ترنجی به دفعات از Xiaomi 12 Ultra و شایعات داغ آن صحبت کرده‌ایم.

 

شیائومی ١٢ اولترا با سیستم زوم بهتر و حسگر اثرانگشت اولتراسونیک ارائه می‌شود

 

به نقل از GizChina، طراحان رندرها همچنان در حال پر کردن فضای مجازی از رویا پردازی‌ها و گمانه زنی‌های خود از طراحی احتمالی سری Xiaomi 12 هستند. حال، طراحی با نام HoilNDI، رندر Xiaomi 12 Ultra را منتشر کرده است. بر خلاف همکاران او که پیش‌تر طرح‌های ساده‌ای را ارائه کرده بودند، وی یک رندر سه بعدی با جزئیات بالا را به اشتراک گذاشته است. بنابراین، اجازه دهید تا به جزئیات این رندر بپردازیم.

در وهله اول، این طراح به حضور تراشه Snapdragon 898 و دوربین اصلی ٢٠٠ مگاپیکسلی اشاره دارد. بر اساس این رندر، شیائومی ١٢ اولترا مانند نسل قبل دارای نمایشگر ثانویه در قاب پشتی است. همچنین نمایشگر اصلی آن، دوربین سلفی را در زیر خود جای داده است و شاهد زائده اضافی نیستیم. از نظر بصری، این دستگاه فاکتورهایی را از شیائومی می ١١ اولترا و شیائومی Mix 4 به طور مشترک الهام گرفته است.

توجه داشته باشید که پیش از این نیز رندرهای از Xiaomi 12 Ultra توسط طراحان کم‌تر شناخته شده و تازه کار به اشتراک گذاشته شده بود. شیائومی معمولاً به این گونه رندرها، واکنشی نشان نمی‌دهد. با این وجود، Let’sGoDigital مدتی پیش یک رندر را از این گوشی منتشر کرد. در همین راستا، شیائومی به رندر مورد اشاره واکنش نشان داد و آن را ناشیانه و وحشتناک توصیف کرد! همچنین چند روز پیش یک تصویر از این دستگاه در مترو منتشر شد که در نهایت، مشخص شد که تصویر مورد اشاره، جعلی بوده است.

از دیگر جزئیات این رندر، می‌توان به رنگ سبز، آبی و سفید زیبا و دلربا، دکمه پاور غیر یکسان با رنگ بدنه، لنز پریسکوپ تله فوتو با زوم ٢٠٠ برابری دیجیتال، فریم فلزی و موارد دیگر اشاره کرد. ما پیش از این، دیدیم که شیائومی از فناوری شارژ ٢٠٠ واتی سیمی خود با Hypercharge بودیم. این شارژر پر توان، می‌تواند یک باتری ۴,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی را در تنها ٨ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود! همچنین این شارژر، طی سال ٢٠٢٢ به تولید انبوه می‌رساند. بنابراین، احتمال خیلی کمی دارد که Xiaomi 12 Ultra از این شارژر پشتیبانی کند. اما همچنان، احتمال وقوع چنین اتفاقی صفر نیست. برخی از منابع می‌گویند که اولین دستگاه مجهز به این شارژر، طی نیمه اول سال ٢٠٢٢ میلادی روانه بازار می‌شود.

نظر شما در مورد این رندر از Xiaomi 12 Ultra چیست؟ آیا طراحی کلی این گوشی را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

اون نمایشگر نباشه رنگ سبزش چقدر خوبه 😊

m.b

اینم مثل اون رندر میت احتمالش کمه…

mehpsa

اگه این طرح واقعی باشه ، با این دوربین و نمایشگر و شارژر، معرکه است (بخصوص اینکه معمولا محصولات شیامی قیمت منصفانه دارن)

Mortazavi

نمایشگر پشت کاملا خاصش میکنه

لبه های خمیده گوشی های سامسونگ بی استفاده و احمقانه ترین تکنولوژی بود ولی توسط همه شرکت ها حتی سونی هم استفاده شد
چرا؟
چون باعث خاص بودن و امضایی بر پرمیوم بودن گوشی میشه
این نمایشگر پشت این گوشی رو خاص و ممتاز نشون میده و این حس جالبیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️