حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیرعامل آنر همکاری تولیدکنندگان گوشی هوشمند با برندهای عکاسی را تنها یک حقه می‌داند

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، برترین‌های ترنجی، دوربین

مدیرعامل آنر، Zhao Ming، اخیرا در مورد روند فعلی در صنعت تلفن‌های همراه شامل برندسازی مشترک تولیدکنندگان گوشی هوشمند اندرویدی پریمیوم با برندهای معتبر در زمینه عکاسی، نظراتی را بیان کرده است. به‌گفته‌ی این مدیر اجرایی، شرکت زیرنظر او به‌احتمال‌زیاد به سایر کمپانی‌ها مانند شیائومی و وان پلاس برای تضمین برندسازی مشترک با یک شرکت معروف سازنده دوربین، اقدام نخواهد کرد.

فریب همکاری تولیدکنندگان گوشی هوشمند با برندهای عکاسی از دیدگاه مدیرعامل آنر

در سال‌های گذشته، تعداد فزاینده‌ای از شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند اندرویدی تلاش زیادی برای تبلیغ دوربین‌های پرچمداران خود با دریافت مجوز برندهای رسمی از کمپانی‌های معتبر در زمینه عکاسی مانند Hasselblad یا Zeiss انجام داده‌اند. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد Honor به این زودی عجله‌ای برای پیوستن به رقبای خود ندارد.

گزارش شده است که ژائو مینگ در طی یک جلسه داخلی در آنر، به سؤالاتی پاسخ داده که چرا شرکت او هنوز به روند درج لوگوی یک برند معروف سازنده دوربین در پشت گوشی‌های خود نپیوسته است. مدیر اجرایی بیان کرد که این همکاری‌ها به‌قدری گسترده شده‌اند که ارزش‌افزوده بالقوه‌ای نداشته و درواقع به‌نوعی یک حقه محسوب می‌شوند.

ظاهراً این بدان معنا نیست که Honor سهم خود را از شرکای بالقوه‌ای که تولیدکنندگان فعلی اندرویدی برای پروژه‌های مشترک خود با آن‌ها همکاری کرده‌اند، نخواهد داشت. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که هیچ‌یک از آن‌ها تجربه موردانتظاری که مدیرعامل آنر ممکن است تصور کند را ارائه نکرده‌اند.

فریب همکاری تولیدکنندگان گوشی هوشمند با برندهای عکاسی از دیدگاه مدیرعامل آنر

فریب همکاری تولیدکنندگان گوشی هوشمند با برندهای عکاسی از دیدگاه مدیرعامل آنر

علاوه‌بر این، مدیران اجرایی متوجه می‌شوند که اکثر این برندسازی‌های مشترک در درازمدت ارزش کمتری دارند. با توجه به داستان استقلال آنر به‌عنوان یک برند فرعی از شرکت مادر هوآوی، چشم‌انداز مدیر اجرایی آن ممکن است به‌اندازه کافی طعنه‌آمیز به‌نظر برسد.

بااین‌حال، ژائو ادعا می‌کند که دوربین گوشی‌های هوشمند باید خودشان کیفیت موردنظر را ارائه کرده و UXهای متمایز خود را توسعه دهند. بر این اساس، آنر احتمالاً در آینده به هویت خود باقی مانده و فعلا قصدی برای مشارکت با برندهای معروف عکاسی نخواهد داشت.

دیدگاه شما پیرامون اظهارنظر مدیرعامل آنر پیرامون همکاری تولیدکنندگان اندرویدی با برندهای مشهور عکاسی و سازنده دوربین‌ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

راست میگه همکاری آنر و هواوی حقه نبود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی