حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S22 پلاس سامسونگ با تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ در گیک بنچ ظاهر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

انتظار می‌رود سامسونگ در ماه فوریه (اواخر بهمن یا اوایل اسفند) سری گوشی های هوشمند گلکسی اس ۲۲ را معرفی کند. گزارش‌ها نشان می‌دهند که این مجموعه دارای سه عضو شامل گلکسی S22، S22+ و S22 Ultra هستند. اکنون امتیازات و مشخصات کلیدی گلکسی S22 پلاس در GeekBench ظاهر شده است.

سری گلکسی S22 با دو تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ و اگزینوس ۲۲۰۰ در راه است

بر اساس گزارش‌های اخیر می‌توان گفت که گوشی گلکسی S22 پلاس سامسونگ با شماره مدل SM-S906U همراه خواهد بود. در Geekbench 5، این تلفن هوشمند با تراشه پرچمدار آینده کوالکام ظاهر شده است. پردازنده مرکزی این دستگاه مجهز به چهار هسته با فرکانس ۱.۷۹ گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس ۲.۵۰ گیگاهرتز و یک هسته  قدرتمند با فرکانس ۳.۰ گیگاهرتز است.

امتیازات کسب شده گلکسی S22 پلاس در GeekBench

لیست Geekbench همچنین نشان می‌دهد که دستگاه مذکور دارای ۸ گیگابایت رم و اندروید ۱۲ است. سامسونگ گلکسی S22 پلاس در تست تک هسته ای و چند هسته ای، به ترتیب امتیاز ۱۱۶۳ و ۲۷۲۸ را کسب کرده است. همین گوشی با چیپست Exynos 2200 در بنچمارک Geekbench مشاهده شده بود. به تازگی فاش شده است که گلکسی S22، S22+ و S22 Ultra با تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ در ایالات متحده، آسیا و آفریقا عرضه خواهند شد. از سوی دیگر، سری گلکسی اس ۲۲ که به تراشه اگزینوس مجهز شده اند. در کره جنوبی و دیگر بازار ها عرضه می‌شوند.

مطابق با گزارش GizmoChina، تراشه Exynos 2200 دارای پردازنده گرافیکی AMD خواهد بود. به همین دلیل طرفداران سامسونگ امیدوارند که این تراشه از رقیب اصلی خود، یعنی اسنپدراگون ۸۹۸ عملکرد بهتری داشته باشد.  اما در عمل باید دید که آیا این تراشه می‌تواند عملکرد بهتری نسبت به رقیب آمریکایی خود ارائه دهد یا خیر؟ انتظار می رود کوالکام تراشه پرچمدار خود را تا پایان ماه جاری معرفی کند. از سوی دیگر، غول فناوری کره جنوبی، یعنی سامسونگ احتمالاً در اوایل سال ۲۰۲۲ از چیپست Exynos 2200 رونمایی خواهد کرد.

گلکسی S21 FE سامسونگ با اگزینوس ۲۱۰۰ در گیک بنچ رؤیت شد

نظر شما چیست؟ آیا پس از مدت ها سامسونگ خواهد توانست تراشه ای بهتر از چیپست پرچمدار کوالکام تولید و عرضه کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی