حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت و تاریخ عرضه خانواده گلکسی اس 22 را ببینید: وقتی رقابت جذابتر می‌شود!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | حتما بخوانید، سامسونگ

بالاخره پس از کش و قوس فراوان و پس از ماه ها انتظار و افشا و تکذیب شایعات، حال اعضای خانواده گلکسی اس 22 سامسونگ، تازه نفس از راه رسیدند و نوبت به مرور قیمت و اطلاع از تاریخ عرضه آنها به بازار های جهانیست. جایی که سامسونگ با بریدن صدای شایعات افزایش قیمت در ارائه سری اس 22، گویا برنامه های بزرگتری در ذهن دارد! با ترنجی همراه باشید.

 

 

بله تقریبا اکثر منابع فکر می‌کردند که سامسونگ قیمت های خانواده گلکسی اس 22 را در تمام نسخه های پایه، به میزان 100 دلار افزایش خواهد داد اما سامسونگ سیاست دیگری دارد و در سری اس 22 نسبت به نسخه قبل قیمت را افزایش و کاهش نخواهد داد. این شرکت برنامه های بزرگی برای سری گلکسی اس 22 دارد و قصد دارد از این سری برای تقویت سهم خود در بازار استفاده کند.

سامسونگ گلکسی S22 Ultra رسما معرفی شد: ادغام بزرگ Note و S

قیمت سری اس 22 نسبت به اس 21 تغییر نکرده است

گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس تقریبا طراحی نسل گذشته را با بهبود هایی ادامه داده‌اند اما اس 22 اولترا تغییرات بزرگی نسبت به نسخه قبل کرده است که شاید بزرگترین آنها استفاده از قلم S Pen مرسوم سری گلکسی نوت باشد. در واقع جدیدترین پرچمدار سامسونگ، اس 22 اولترا، حاصل ادغام ویژگی‌ های منحصر به فرد سری گلکسی نوت با سری گلکسی اس به بهترین شیوه ممکن است. 

خانواده گلکسی اس 22 از صفحه نمایش 6.1 اینچی در نسخه پایه شروع می‌شود و به نسخه 6.6 اینچی در اس 22 پلاس و 6.8 اینچی در اس 22 اولترا ختم خواهد شد. این خانواده در رنگ های متفاوتی وارد بازار خواهند شد که در اس 22 و اس 22 پلاس شامل مشکی، سبز، صورتی، سفید، خاکستری، آبی آسمانی، بنفش و کرم و در اس 22 اولترا شامل رنگ‌ های مشکی، سبز، قرمز، سفید، زرشکی، خاکستری و آبی آسمانی خواهد بود.

قیمت این خانواده نیز همانند نسخه قبل در نظر گرفته شده است و نسخه های پایه همگی به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده‌اند. به همین دلیل اس 22 در نسخه پایه 799 دلار، اس 22 پلاس در نسخه پایه 999 دلار و اس 22 اولترا در نسخه پایه 1199 دلار خواهند بود. 

شروع قیمت های خانواده گلکسی اس 22

شروع قیمت های خانواده گلکسی اس 22

سامسونگ گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس رسما معرفی شدند: دوربین ۵۰ مگاپیکسلی

تاریخ عرضه خانواده سامسونگ اس 22

تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا در 6 اسفند ماه 1400 و تاریخ عرضه گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس دو هفته بعدتر در تاریخ 20 اسفند ماه 1400 خواهد بود. دوستداران سری اس 22 سامسونگ می‌توانند بسته به بازار های مختلف این دستگاه ها را در نسخه مجهز به پردازنده اگزینوس یا اسنپدراگون تهیه کنند.

در سال میلادی گذشته، اگرچه مجموع محموله‌ های تلفن همراه سامسونگ همچنان در رتبه اول جهان قرار داشت، اما در سه ماهه چهارم سال گذشته، اپل با موفقیت از سامسونگ پیشی گرفت و علاوه بر اپل، برند های چینی مانند شیائومی، اوپو و ویوو نیز به سهمی از جایگاه پرچمداران سامسونگ چشم دوخته اند. سامسونگ از تمام این فشار ها آگاه بوده است، بنابراین برخلاف تمام شایعات حالا رقابت جذابتر می‌شود!

 

به زودی اس 22 و اس 22 پلاس به همراه اس 22 اولترا وارد بازار های جهانی خواهند شد. شما کدام عضو از این خانواده را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

درسته قیمت هارو نسبت به سال قبل افزایش نداده ولی شما قیمت اس ۲۲ اولترا رو ببینید ۱۶۰۰ دلار نا قابل نسخه پایه از ۱۲۰۰ شروع میشه این قیمت واقعا عجیبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری