حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با مشخصات سخت افزاری دوربین های خانواده اس 22 بیشتر آشنا شوید

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

دوربین ها بدون شک یکی از مهمترین نقاط فروش خانواده اس 22 سامسونگ هستند و به نظر می رسد این خانواده به خوبی به وعده های پیشین خود راجع به بخش دوربین ها عمل کرده است. این سه‌گانه با ترکیبی از سخت‌افزار دوربین جدید اما آشنا معرفی شدند که اکنون در ترنجی به طور کامل به جزئیات آنها خواهیم پرداخت.

به نظر می رسد سری جدید گلکسی S22 سامسونگ در بخش دوربین مانند همیشه چشمگیر باشند. این شرکت در حال حاضر در حال تبلیغ دستگاه های خود در قابلیت‌ های دوربین، و اطلاعاتی در مورد عملکرد سخت‌افزاری است. بیایید ببینیم سامسونگ با چه سخت‌ افزاری قرار است عکس های شگفت انگیز خلق کند؟

بگذارید از گلکسی اس 22 اولترا شروع کنیم، برترین دستگاه تاریخ سامسونگ در بخش دوربین از همان دوربین 108 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که در گلکسی اس 21 اولترا مشاهده می‌شود. بله سنسور آشنای 1/1.33 اینچی HM3 با پیکسل‌ های 0.8 میکرومتری که پیش از این نام آن را به دفعات شنیده‌اید. اما باقی وظايف بخش دوربین اس 22 اولترا را سونی به دوش می‌کشد. بنابراین دوربین دوم این دستگاه 12 مگاپیکسلی و 1/2.55 اینچی از مدل سنسور های IMX563 است که به عنوان دوربین اولتراواید به پکیج دوربین های اس 22 اولترا می‌پیوندد. دو دوربین دیگر اما 10 مگاپیکسلی هستند که هر دو از سنسور IMX754 با اندازه 1/3.52 اینچی بهره می‌برند که در زیر دو لنز متفاوت برای دو زوم متفاوت 3 و 10 برابری اپتیکال قرار گرفته‌اند.

کد های فاش شده از خانواده اس 22 که مشخصات دوربین اس 22 اولترا را نشان می‌دهد

کد های فاش شده از خانواده اس 22 که مشخصات دوربین اس 22 اولترا را نشان می‌دهد

کنجکاوید که گلکسی اس 22 اولترا نسبت به اس 21 اولترا چه تغییری کرده است؟ پاسخ در اینجاست که گلکسی اس 21 اولترا از سنسور K3J1 سامسونگ برای لنز تله‌فوتو و زوم خود استفاده می‌کرد، در حالی که سنسور IMX754 مورد استفاده در اس 22 اولترا به مقدار بسیار ناچیزی کوچک‌تر است، اما می‌تواند عکس‌ های بسیار بهتری را در S22 Ultra بگیرد. البته ما مبنا را بر ادعا های سامسونگ قرار داده‌ایم اما با بررسی های بیشتر تایید صحت این ادعا کار سختی به نظر نمی‌رسد. اما در جلوی گلکسی اس 22 اولترا چه خبر است؟ دوربین سلفی این دستگاه همان سنسور 40 مگاپیکسلی 1/2.8 اینچی مدل S5KGH1 ساخت سامسونگ است که در گلکسی اس 21 اولترا نیز قرار دارد.

قدرت زوم ۱۰۰ برابر دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ چطور است؟!

بیایید به سراغ برادران کوچک‌ تر اس 22 اولترا برویم. جایی که بر خلاف برادر بزگتر خانواده، گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس دارای دوربین های اصلی کاملاً جدیدی هستند و هر دو دوربین، سنسور 12 مگاپیکسلی IMX555 سال گذشته را برای استفاده از سنسور جدید 50 مگاپیکسلی 1/1.56 اینچی مدل GN3 سامسونگ کنار گذاشته‌اند. دوربین اولتراواید اما همان IMX563 مورد استفاده در اس 22 اولترا است. خبر خوش اما اینجاست که در نهایت سامسونگ دست از دوربین فریب دهنده زوم 64 مگاپیکسلی در اس 20 و اس 21 برداشته است و در این بخش با یک زوم واقعی 3 برابری اپتیکال به کمک یک سنسور 10 مگاپیکسلی مدل K3K1 ساخت سامسونگ مجهز شده است. به نظر می رسد سنسور K3K1 یک مدل شسته‌رفته تر از سنسور K3J1 است که سال گذشته در اس 21 اولترا استفاده شده بود. در جلوی گوشی اما، هر دو دستگاه سنسور 10 مگاپیکسلی مدل IMX374 را در عکاسی سلفی برای خود انتخاب کرده‌اند.

کد های فاش شده از خانواده اس 22 که مشخصات دوربین اس 22 را نشان می‌دهد

کد های فاش شده از خانواده اس 22 که مشخصات دوربین اس 22 را نشان می‌دهد

سخت افزار دوربین خانواده اس 22 اولترا را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ در بخش نظرات به ما بگویید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

😐 چقدر پا فشاری میکنه سنسور اصلی از سونی بگیر دهنه همه. رو ببند
شیاهومی هم که سنسور سال قبل سامسونگ بود رو گذاشت کنار ساخت سونی استفاده میکنه

Mahdi

اس۲۲الترا که فوق‌العاده بود تو تست mrwhosetheboss , قشنگ از آیفون۱۳پرومکس بهتر بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری