حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S21 FE سامسونگ با اگزینوس ۲۱۰۰ در گیک بنچ رؤیت شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

گوشی هوشمند گلکسی S21 FE سامسونگ همراه با برخی از مشخصات کلیدی آن، در وب‌سایت گیک بنچ رؤیت شده است. این تلفن هوشمند هنوز معرفی نشده است، اما داده های GeekBench برخی از مشخصات آن را به ما نشان می‌دهند. شایعات زیادی درباره Galaxy S21 FE وجود دارد. و حتی زمان رونمایی دقیق آن نیز مشخص شده است. اکنون به جزئیات مشخصات و امتیازات منتشر شده این گوشی در بنچمارک مذکور خواهیم پرداخت.

گلکسی S21 FE امتیازاتی پایین‌تر از حد انتظار کسب کرده است

در اوایل ماه میلادی جاری، به لطف برخی تصاویر، جزئیات بیشتری در مورد گلکسی اس 21 FE فاش شد. این رندرهای رسمی، پنل پشتی این گوشی را به وضوح و با تمام جزئیات نشان می‌داد. همین تصاویر از وجود ماژول دوربین سه گانه در قاب پشتی این گوشی خبر می‌دادند. اکنون، لیست GeekBench جزئیات بیشتری از مشخصات این تلفن هوشمند را فاش کرده است.

بر اساس داده های منتشر شده گیک بنچ، گلکسی S21 FE سامسونگ مجهز به تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ است. علاوه بر این، لیست مذکور نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند با ۸ گیگابایت رم و اندروید ۱۲ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. البته در گذشته برخی گزارش ها ادعا کرده اند که این بالارده سامسونگ در دو نسخه متفاوت و با دو تراشه اگزینوس و اسنپدراگون (بسته به منطقه عرضه) در دسترس خواهد بود. اگر به خاطر داشته باشید، این دستگاه قبلاً از طریق چندین وب‌سایت صدور گواهینامه، مانند FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده) و 3C چین عبور کرده و موفق به دریافت این گواهینامه ها شده است.

جزئیات امتیازات S21 FE در گیک بنچ

وب‌سایت GizChina و به نقل از توییت منتشر شده از Front Tron امتیازات و جزئیات منتشر شده در گیک بنچ را یادآور شده است. Samsung Galaxy S21 FE با شماره مدل SM-G990E در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده است. این شماره مدل منتشر شده، افشاهای اطلاعاتی قبلی را نیز تایید می‌کند. امتیاز تک هسته ای این گوشی هوشمند ۱۰۹۶ و امتیاز چند هسته ای آن ۳۳۸۷ بوده است.

وب‌سایت SamMobile امتیازات پایین کسب شده توسط این گوشی هوشمند را به دلیل نرم افزار نصب شده بر روی آن می‌داند. این وب‌سایت معتقد است که پس از نصب یک رابط کاربری استیبل و گذر از مرحله پیش تولید، گلکسی S21 FE عملکرد بهتری خواهد داشت، و امتیازات بیشتری کسب می‌کند. گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که این گوشی هوشمند در ۴ ژانویه ۲۰۲۲ (چهاردهم دی ماه) به طور رسمی معرفی خواهد شد. با این حال جزئیات زیادی درباره زمان پیش فروش این دستگاه وجود ندارد. اطلاعات قبلی همچنین نشان می‌دهند که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش۶.۴ اینچی AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهد بود.

البته برخی گزارش‌ها ادعا می‌کنند که این تلفن هوشمند احتمالاً از ۱۱ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۱ دی ۱۴۰۰) به فروش می‌رسد. گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که Galaxy S21 FE در ماه سپتامبر معرفی می‌شود. متأسفانه، معرفی و عرضه این گوشی به دلیل کمبود جهانی تراشه بار ها به تعویق افتاده است. و حتی گاهی برخی شایعات، خبر از کنسل شدن Galaxy S21 FE توسط سامسونگ می‌دادند. مطابق با رندر های منتشر شده، این گوشی هوشمند طراحی مشابهی با Galaxy S21 خواهد داشت. جدیدترین فلگ‌شیپ کیلر سامسونگ دارای دو تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ و Snapdragon 888 در بازارهای مختلف خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که این گوشی از یک باتری ۴,۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به همراه شارژ سریع ۲۵ وات استفاده می‌کند و سه دوربین را در قاب پشتی خود جای داده است.

تاریخ معرفی و عرضه گلکسی S21 FE و گلکسی S22 سامسونگ فاش شد

با توجه به امتیازات کسب شده و مشخصات منتشر شده گلکسی S21 FE، نظر شما درباره این تلفن هوشمند جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی