حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین سلفی گلکسی S22 و +S22 از همان سنسور ۱۰ مگایپیکسلی نسل پیشین استفاده می‌کند

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | دوربین، سامسونگ، شایعات

پیش از این برای شما گفتیم که انتظار می‌رود سری گلکسی S22 سامسونگ در فوریه 2022 عرضه شود. پیش از معرفی رسمی، تاکنون شماری از مشخصات پرچمداران گلکسی S22 ازجمله تراشه، اندازه نمایشگر، دوربین‌های پشتی و ظرفیت باتری آن‌ها فاش شده است. اکنون، گزارش جدیدی در مورد مشخصات دوربین جلوی آنها منتشرشده که بیان می‌کند برخلاف ترکیب متفاوت دوربین پشتی مدل‌های استاندارد و پلاس گلکسی S22، دوربین سلفی آنها نسبت به نسل پیشین ارتقاء نخواهد یافت.

دوربین سلفی گلکسی S22 و +S22

طبق جدیدترین گزارش منتشرشده توسط گفته GalaxyClub، گلکسی S22 و گلکسی +S22 همچنان از دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی مشابه گلکسی S10، گلکسی S20 و گلکسی S21 استفاده خواهند کرد. حتی ممکن است سامسونگ از همان اندازه سنسور، دیافراگم و فوکوس خودکار نیز در سری جدید استفاده کند. اگر به‌خاطر داشته باشید، گلکسی اس 21 و نسخه پلاس آن دارای دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی با سنسوری با ابعاد 1/3.24 اینچی، پیکسل‌های 1.22 میکرومتری، فوکوس خودکار دوال پیکسل، دیافراگم F2.2 و فیلمبرداری 4K 60 فریم‌برثانیه هستند.

دوربین سلفی گلکسی S22 و +S22

دوربین سلفی گلکسی S22 و +S22

برخلاف نسخه‌های پایه اما، شایعه شده است که گلکسی S22 Ultra ظاهراً از دوربین سلفی با سنسور 40 مگاپیکسلی مشابه مدل‌های قبلی خود یعنی گلکسی S20 Ultra و گلکسی S21 Ultra استفاده خواهد کرد. سامسونگ برای سه سال متوالی دوربین‌های سلفی گوشی‌های هوشمند رده‌بالای خود را ارتقا نداده است. حتی گلکسی A52 و A72 میان‌رده نیز دوربین‌های جلویی با وضوح بالاتری دارند. البته این مورد لزوماً تضمین‌کننده تصاویر بهتر نیست و گلکسی S21 درواقع دارای یکی از بهترین دوربین‌های سلفی می‌باشد و مطمئینا پرچمدار آینده سامسونگ نیز به‌هیچ‌وجه در این بخش ضعیف عمل نخواهد کرد؛ اما با توجه به اینکه اخیراً کاربر دوربین‌های جلو نیز به‌اندازه دوربین پشتی اهمیت دارد (برای جلسات ویدیویی، تماس تصویری و یا عکاسی سلفی عادی)، انتظار می‌رفت امسال این شرکت دوربین سلفی مدل پایه و پلاس پرچمداران آینده خود را بهبود ببخشده و از حسگر تصویری با رزولوشن بالاتر استفاده می‌کرد.

دیدگاه شما پیرامون درجا زدن سامسونگ در بخش سنسور دوربین سلفی پرچمداران خود برای سه سال متوالی چیست؟ این مورد با توجه به شایعه ارتقا سنسورهای دوربین اصلی گلکسی S22 و S22 Plus به ۵۰ مگاپیکسل، یک مورد عجیب و دور از انتظار است.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

دقیقا مثل رویکرد اپله…

Auroro

یادته هی میگفتم سنسور ۱۰ مگاپیکسلیاش تو انبار پره هی استفاده میکنه؟🤣

AŁɪ

آره یادمه .

Mahdi

شیائومی هم تا جایی که یادم میاد ۲۰ مگاپیکسلی بوده فکر کنم از زمان می ۸ بوده

AŁɪ

شیائومی رو من به شخصه جزو گوشی هایی با دوربین سلفی خفن حساب نمیکنم…
ولی هواوی و سامسونگ و اپل و گوگل رو هستم زیاد , اولی بخاطر نرم افزار و سخت افزار ترکیبی و ستای دیگه بیشتر بخاطر نرم افزار خوب…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی