حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ و نگاه نزدیک به شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | تماشا کنید، ردمی

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس بهترین عضو خانواه Note برند Redmi است. این دستگاه با شارژر ۱۲۰ وات ارائه می شود که اولین دستگاه در نوع خود با چنین ویژگی است. امروز می خواهیم نگاهی به ویدیو آنباکسینگ و نگاه نزدیک به شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus داشته باشیم تا با آن بیشتر آشنا شویم.

شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس درون یک جعبه سفید بزرگ ارائه می شود. منظور از “بزرگ” این است که جعبه دستگاه از آن نمونه های کوچک بدون شارژر نیست. نه تنها بدون شارژر نیست بلکه یک شارژر ۱۲۰ وات فوق سریع را هم درون خود و به رایگان به شما ارایه می کند.

اگر دوست دارید بدانید این شارژر ۱۲۰ وات شیائومی با چه سرعتی Redmi Note 11 Pro Plus را شارژر می کند، باید بگویم که زمان مورد نیاز برای شارژ شدن کامل این باتری از ۰ تا ۱۰۰ فقط ۱۷ دقیقه است!

اجازه بدهید ویدیو جعبه گشایی و نظر اولیه درباره ردمی نوت ۱۱ پرو‌ پلاس را ببینیم:

بد نیست یادآور شویم که نمایشگر این دستگاه مانند نسل قبل قطر ۶.۶٧ اینچی، رفرش ریت ١٢٠ هرتزی، وضوح +Full HD و پنلی از نوع AMOLED ساخت سامسونگ دارد. نرخ حساسیت لمسی این نمایشگر، برابر با ٣۶٠ هرتز است.

تراشه‌ای که در این گوشی به کار گرفته شده است، Dimensity 920 نام دارد. دیمنسیتی ٩٢٠، با لیتوگرافی ۶ نانومتری TSMC و هسته Cortex-A78 همراه شده است. ردمی از سیستم خنک کننده مایع در این گوشی استفاده کرده است تا در حین کارکرد سنگین، گوشی به میزان کم‌تری داغ شود. چینی‌ها برای ردمی نوت ١١ پرو ۶ یا ٨ گیگابایت حافظه رم به همراه ١٢٨ با ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را در نظر گرفته است. شایان ذکر است که این گوشی از حافظه رم مجازی نیز بهره می‌برد. نوع حافظه رم و حافظه داخلی این گوشی، به ترتیب LPDDR4X 2133MHZ و UFS 2.2 می‌باشد.

نظر شما درباره ردمی Note 11 Pro Plus چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

این گوشی قابل ستایشه 🤙

Sarnevesht

یا خدا چه خبره؟
َدماش موقع شارژ به 50 درجه رسید. واقعا خیلی زیاده. آدم احساس میکنه گوشی آتیش گرفته و خیلی حس بدی میگیره.
یعنی شما هر بار که گوشی رو میزنی شارژ یه حس بدی میگیری که چقدر گوشیم داغ شده. نکنه برا گوشیم ضرر داشته باشه
من به شخصه همون شارژر 66 وات رو ترجیح میدم

V800B

اینجوری نگو به صاحب شرکت شیا اقای m.b بر میخوره

m.b

البته قبل اینکه ایشون صاحب شیا باشه مال بابای شمارو بالا کشیده که از غار بعد سالها که میخواید بیاید بیرون هنوز هیچ اسمی بجز ایشون براتون انقدر دردناک نیست گویا بد براتون کابوس ساخت که جا سلام دوباره به اهالی سایت اسمش رو همه‌جا داد میزنید… برو با آرامش بخواب گرام، قصد ندارم کابوستون شم باز…
میبینی که مقابل دانش کم رفیقمون سکوت کردن همه تا برچسب تعصب نخورن… خوب بود شما و تیم همراهتون هم همچنان چراغ خاموش به منفی دادنتون به حقایی که چپ و راست کوبیدیم تو صورتتون، ادامه میدادید تا لااقل دم خروس اینجور بیرون نزنه…
آدم حیف وقت…

ali karimi

سلام، مشخصات خوبی داره این گوشی بخصوص شارژرش که فست120 هستش، دایمن 920 ایکاش 1100 میزاشتش خب بالاخره نسخه پروپلاس هستش، جزئیات دوربین گفته نشده ولی یجا فکر کنم خوندم که امتیاز دوربین این گوشی از نوت10پرومکس کمترشده، گفتم اگه درست خونده باشم و درست گفته باشم، موفق باشید

AŁɪ

۹۲۰ با ۱۱۰۰ هیچ فرقی نمیکنه …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)