حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری ردمی K50 با سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر ارائه می‌شود

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، شیائومی

در سال های پیشین هزینه استفاده از پنل های OLED بسیار زیاد بود. بنابراین اکثرا، این صفحات نمایش را در گوشی های پرچمدار می‌دیدیم. اما اکنون این تکنولوژی به تکامل رسیده و هزینه های تولید کاهش یافته است. در حال حاضر پنل های OLED در طیف وسیعی از گوشی های میان رده سامسونگ، شیائومی و سایر برند ها در دسترس است. مطابق با گزارشات اخیر، صفحه نمایش سری ردمی K50 از نوع OLED بوده و سنسور اثرانگشت آن در زیر نمایشگر قرار خواهد داشت.

سری ردمی K50 با نمایشگر OLED و شارژر ۱۲۰ وات در راهند

اکنون گرایش شرکت ها به نمایشگر های OLED تشدید شده و گوشی های هوشمند بیشتری با این نوع نمایشگر در بازار ظاهر خواهند شد. شیائومی نیز به طور فزاینده ای به استفاده از این پنل ها روی آورده است. گزارش شده است که این شرکت در حال آماده سازی دو گوشی هوشمند میان رده با تراشه اسنپدراگون 778G و نمایشگرهای OLED با رفرش ریت بالا است. منبع این خبر همچنین تاکید می‌کند که این دستگاه های جدید حاشیه های بسیار کم و طراحی ظریف و همچنین وزن کمی خواهند داشت. مطابق انتظار سری ردمی K50 از نوع پیشرفته ای از سنسور اثرانگشت اپتیکال استفاده خواهد کرد.

طراحی احتمالی Redmi K50

فناوری اثر انگشت زیر صفحه نمایش در گوشی های بیشتری از برند ردمی دیده خواهد شد. همچنین گوشی های هوشمند سری Redmi K50 نیز به آن مجهز خواهند بود. این سری از گوشی های ردمی شامل سه عضو خواهند بود. که گران قیمت ترین نسخه آن از تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ بهره مند است. و دو گوشی ارزان قیمت تر از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده خواهند کرد. همچنین گفته می‌شود شیائومی قصد دارد فناوری شارژ ۱۲۰ واتی خود را برای گوشی های بیشتری در دسترس قرار دهد. بنابراین سری ردمی K50 نیز مانند ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس که به تازگی معرفی شد، از شارژر ۱۲۰ وات پشتیبانی خواهند کرد.

شیائومی بیش از ۲۴۰ میلیون گوشی هوشمند از سری Redmi Note فروخته است

در جریان معرفی گوشی های هوشمند Redmi Note 11، مدیر کل برند ردمی یعنی لو ویبینگ، اعلام کرد که تاکنون بیش از ۲۴۰ میلیون گوشی هوشمند Redmi Note در سراسر جهان فروخته شده است. در ماه می (اردیبهشت) نیز این برند فروش ۲۰۰ میلیون تلفن هوشمند از این سری را اعلام کرده بود.

به گزارش GizChina، شیائومی طی پنج ماه گذشته موفق به فروش ۴۰ میلیون دستگاه شده است و به طور متوسط ​​ماهیانه ۸ میلیون دستگاه فروخته است. نوامبر سال گذشته (آبان ۱۳۹۹)، فروش سری ردمی نوت به ۱۴۰ میلیون و در اکتبر ۲۰۱۹ (مهر ۱۳۹۸) به ۱۰۰ میلیون رسیده بود.

مشخصات شیائومی ردمی +K50 Pro فاش شد: لنز پریسکوپی و سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی

 

گسترش جهانی این برند با شبکه خرده فروشی شیائومی تسهیل می‌شود. به گفته لو ویبینگ، تا پایان این ماه ۱۰,۰۰۰ فروشگاه از این شرکت در جهان وجود خواهد داشت.

نظر شما درباره گوشی های شیائومی یا برند های زیرمجموعه آن، مانند ردمی و پوکو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

یه گوشی با طراحی سیوی و دوربین خوب بده گلوبال خیلی ازش استقبال میشه .

mostafa3

k30 pro هم اثرانگشت زیر نمایشگر داشت بعد میخوای k50 نداشته باشه
یجوری گفتید انگاری اولین باره استفاده میکنه

Mahdi

خوبه فریم فلزی باشم دیگه خیلی خوب میشه 😏 دو تاش از اسنپدراگون ۸۸۸ ولی فکر کنم پرو پروپلاس از اسنپدراگون ۸۹۸ استفاده کنن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی