حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی S21 FE در نمایشگاه CES 2022 معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

از ابتدای سال تاکنون شایعات زیادی در مورد گلکسی S21 FE سامسونگ شنیده ایم. انتظار می‌رفت که این دستگاه در ماه جاری رونمایی شود. اما سامسونگ چندی پیش صفحات پشتیبانی مربوط به این تلفن هوشمند را حذف کرد. حتی وجود این دستگاه هیچ‌گاه به طور رسمی توسط سامسونگ تایید نشد. تنها تیزری از سوی سامسونگ منتشر شد، که به سرعت نیز حذف شد! با اینکه بسیاری از کاربران از عرضه S21 FE نا‌امید شده بودند. اما معرفی این گوشی با بازگشت صفحات پشتیبانی آن قوت گرفت. اکنون نیز اطلاعات جدید خبر از معرفی این گوشی در نمایشگاه CES 2022  می‌دهند.

منتظر گلکسی S21 FE در دی ماه سال جاری باشید

با آنکه بسیاری از طرفداران سامسونگ انتظار عرضه گلکسی S21 FE را داشتند، علت این تاخیر های طولانی سامسونگ چیست؟ بر اساس گزارش‌های غیررسمی، سامسونگ به دلیل کمبود تراشه‌ها و قطعات، در ساخت Galaxy S21 FE با مشکل مواجه شده است. همچنین این شرکت از فروش گوشی های تاشو خود رضایت دارد. علاوه بر این، با عرضه سری Galaxy S22 در ماه ژانویه (دی ماه)، رونمایی Galaxy S21 FE تقریبا یک امر غیرضروری به نظر می‌رسید. اما به نظر می‌رسد که در حال حاضر سامسونگ نظر خود را درباره این موضوع تغییر داده است.

طبق گزارش ها، سامسونگ با مشکلاتی در تولید سری گلکسی S22 مواجه شده است. بنابراین این سری برای ماه ژانویه (دی ماه) آماده نخواهد بود. بنابراین سامسونگ برای پر کردن این شکاف و حل مشکل به وجود آمده، تصمیم به رونمایی و عرضه Galaxy S21 FE گرفته است. گزارش جدیدی از GizChina، نشان می‌دهد که این دستگاه در طول نمایشگاه CES 2022 معرفی خواهد شد. این نمایشگاه بین ۵ تا ۸ ژانویه (۱۶ تا ۱۹ دی) ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت.

برای اطلاعات بیشتر، نمایشگاه بین المللی CES 2022 یا همان Consumer Electronics 2022 در لاس وگاس ایالات متحده برگزار می‌شود. برخلاف CES سال گذشته، نمایشگاه امسال به صورت حضوری برگزار می‌شود. البته تمامی مراجعان باید کارت واکسن داشته باشند. به لطف اطلاعات فاش شده قبلی، مشخصات گلکسی S21 FE دیگر بر کسی پوشیده نیست.

سامسونگ انتظار فروش بالایی را از گلکسی S21 FE خود ندارد

این گوشی با قاب پشتی پلاستیکی و در چند رنگ عرضه خواهد شد. این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است. سنسور اثرانگشت نیز مطابق انتظار، زیر نمایشگر خواهد بود. نیروی پردازشی این دستگاه نیز احتمالا توسط دو تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و اگزینوس ۲۱۰۰ در دو نسخه متفاوت تأمین می‌شود. با توجه به زمان عرضه، فلگشیپ کیلر جدید سامسونگ باید با OneUI 4 و اندروید ۱۲ همراه باشد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ramin123

خیلی دیر معرفی میشه، حداقل باید اندروید 12 باشه و قیمتش خوب باشه که ارزش خرید داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی