حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی گلکسی S21 FE با برگشت صفحه پشتیبانی آن در وب‌سایت سامسونگ قوت گرفت

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

اگر تا الان Galaxy S21 FE را به‌عنوان یک دستگاه مرده در نظر می‌گرفتید، کاملاً در اشتباه نبوده‌اید، زیرا تصور می‌شد تولید این دستگاه تقریباً متوقف شده است. با این حال، سامسونگ امیدها برای معرفی قریب‌الوقوع گلکسی S21 FE را بار دیگر زنده کرده؛ زیرا صفحه پشتیبانی دستگاه که قبلاً از وب‌سایت این برند کره‌ای حذف شده بود، اکنون دوباره راه‌اندازی شده است.

معرفی گلکسی S21 FE

صفحات پشتیبانی از یک گوشی سامسونگ با شماره مدل SM-G990 که گمان می‌رود Galaxy S21 FE باشد، در دو بازار مختلف مجدداً در وب‌سایت سامسونگ آپلود شده است. همچنین اخیرا نسخه‌ای با شماره مدل SM-G990E در وب‌سایت شعبه آفریقای سامسونگ نیز ظاهر شده است. این دستگاه قبلاً در GeekBench و کنسول Google Play با پیکربندی چیپست داخلی Exynos 2100 مشاهده شده بود. با این حال، احتمالاً نسخه‌ای از آن با پردازنده اسنپدراگون 888 در ایالات‌متحده و چین عرضه خواهد شد.

این اقدام شایعات مبنی‌بر معرفی گلکسی S21 FE در تاریخ ۲۱ دی‌ماه را تایید می‌کند که همچنین به‌نوبه خود نشان می‌دهد که سری گلکسی S22 تا بهمن‌ماه عرضه نخواهد شد. همچنین امیدواریم در یکی از این رویدادها شاهد معرفی سری گلکسی تب S8 نیز باشیم که شایعه شده است در مدل‌های معمولی و اولترا عرضه خواهد شد.

معرفی گلکسی S21 FE سامسونگ

معرفی گلکسی S21 FE سامسونگ

تأخیر در عرضه این گوشی به کمبود جهانی تراشه نسبت داده می‌شود که در‌حال‌حاضر تاثیرات مشکل‌آفرینی را بر روی صنعت گذاشته و به‌عنوان‌مثال شماری از غول‌های خودروسازی را مجبور به تعطیلی برخی از کارخانه‌های خود کرده است.

انتظار می‌رود گلکسی S21 FE دارای نمایشگر 6.4 اینچی FHD+ AMOLED با رفرش ریت 120 هرتز باشد. این صفحه‌نمایش همچنین میزبان سوراخ نمایشگر برای تعبیه دوربین سلفی با سنسور 32 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین این گوشی به‌احتمال فراوان دارای دوربین سه‌گانه و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی باشد.

دیدگاه شما پیرامون راه‌اندازی مجدد صفحه پشتیبانی گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ و احتمال رونمایی قریب‌الوقوع از آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سامسونگ هم خودشو مسخره کرده!
یا معرفی کن یا نکن دیگه هی داری وقت تلف میکنی…

Mohammadreza

خداکنه معرفی کنه
اگر معرفی بشه و یه ۶ ماه ازش بگذره قیمت مناسبی پیدا می‌کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی