حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توقف تولید گلکسی S21 FE سامسونگ به دلیل کمبود تراشه یا عدم تامین باتری؟

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اگر منتظر سامسونگ Galaxy S21 FE بودید، به نظر می رسد خبر خوبی برای شما نداریم. امروز خبر از توقف تولید گلکسی S21 FE سامسونگ می رسد. البته منابع خبری مختلف دلایل متفاوتی را اعلام می کنند. به هر صورت چه به دلیل کمبود تراشه و چه به دلیل عدم تامین باتری گویا ما گلکسی اس ۲۱ اف ای را نخواهیم دید؟

توقف تولید گلکسی S21 FE سامسونگ

امروز به گزارش Korea IT News عنوان شد که سامسونگ به صورت غیر منتظره ای تولید Galaxy S21 FE را کنسل کرده است. این منبع می گوید که کنسل کردن تولید این دستگاه به دلیل کمبود تراشه انجام شده است. سامسونگ ترجیح داده تا پشتیبانی تراشه های کوالکام را به گوشی های تاشو خود اختصاص دهد. به این ترتیب گوشی استراتژیک Galaxy S21 FE که پیش بینی فروش خوبی برای آن وجود دارد، فقط در شرایط معلق به سر می برد.

با این حال یک منبع دیگر نزدیک به سامسونگ ادعایی متفاوت دارد. ice Universe توییت زده و با تایید توقف تولید این دستگاه، دلیل را به موضوع دیگری مرتبط می داند.

دلیل توقف تولید گلکسی S21 FE سامسونگ از نگاه ice universe

دلیل توقف تولید گلکسی S21 FE سامسونگ از نگاه ice universe

او مدعی است که مشکل به احتمال زیاد در تامین باتری است. هنوز مشخص نیست که دقیقا کدام منبع درست تر می گویند. من فکر می کنم که مشکل کمبود تراشه و تمرکز سامسونگ روی تامین امن گوشی های تاشو جدید یعنی گلکسی Z Flip 3 و گلکسی Z Fold 3 می تواند دلیل صحیح تری باشد. البته که فروش زیاد Galaxy S21 FE می تواند سهم بازار ارزشمندتری را برای آبی های کره ای ایجاد کند. به خصوص که قیمت Galaxy S21 FE احتمالا کمتر از نسل قبلی اش باشد.

با این حال هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه تصمیمی بگیرد. گفته می شود که تولید گلکسی نوت ۲۱ هم به دلیل کمبود تراشه انجام نمی شود. مدیر عامل اینتل هم که معتقد است مشکل کمبود تراشه سال ها با ما همراه خواهد بود. فکر می کنید که این مشکل آینده دنیای موبایل را چطور تحت تاثیر قرار دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
david2arc

ای بابا حالا اینم که به صرفه و ارزشمند بود ار سبد سامسونگ حذف شد

Mahdi

یه گوشی که ازش خوشمون اومد سانسونگ توقف تولید کرد اینم شانس ما هست دیگه😭😭

Mahdi

اصلاح =سامسونگ
پس باید برم سراغmi11i که شاید اونو بخرم چون سامسونگ تولید نکرد اینو

Mr.A

چه بد، با این مشخصات و قیمت ارزش خرید بالایی داشت و میتونست فروش عالی ای داشته باشه

Sarnevesht

با قیمت گذاری سامسونگ هیچ وقت حال نمیکردم. اما تنها گوشی ای از سامسونگ که ازش خوشم اومد( نسبت به قیمتش) اس 20 اف ای بود ( البته نسخه اسنپ)
که متاسفانه قرار نیست اس 21 اف ای رو ببینیم..

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)