حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کامل Honor X30 Max 5G چند ساعت مانده به معرفی فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

قرار است گوشی هوشمند Honor X30 Max 5G فردا معرفی شود. در گذشته، برخی جزئیات این تلفن‌ هوشمند فاش شده بود. اما چند ساعت مانده به رونمایی آن، یک افشای اطلاعاتی تمام مشخصات این دستگاه را منتشر کرده است.

گوشی Honor X30 Max 5G با تراشه دیمنسیتی ۹۰۰ در راه است

گوشی جدید آنر یک دستگاه 5G میان رده خواهد بود که مشخصه اصلی آن، نمایشگری بزرگ است. تصاویری که از این دستگاه در Weibo منتشر شده است، به جزئیات دیگری به جز صفحه نمایش بزرگ این گوشی نیز اشاره می‌کند.

Honor X30 Max 5G دارای صفحه نمایش ۷.۰۹ اینچی LCD همراه با ناچ قطره ای و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۲۸۰ پیکسل خواهد بود. این پنل از طیف رنگی DCI-P3 و فیلتر نور آبی برای محافظت بیشتر از چشم پشتیبانی می‌کند. آنر می گوید که این گوشی دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۰ درصدی است تا استفاده از آن با یک دست راحت باشد. این تلفن هوشمند دارای ضخامت ۸.۳ میلی متر و گوشه های خمیده 35 درجه است که جای‌گیری آن را در دست راحت می‌کند.

همان‌طور که GizmoChina می‌گوید، نیروی پردازشی آنر X30 مکس توسط تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰ تامین می‌شود. این تراشه توسط ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. این گوشی همانند Honor V40 از ویژگی GPU Turbo X‌ برخوردار خواهد بود. برگه مشخصات تایید می‌کند که این گوشی دارای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۶۴ و ۲ مگاپیکسلی در قاب پشتی است. Honor X30 Max 5G از ویژگی هایی مانند NFC، سنسور اثر انگشت بر روی فریم کناری، بلندگوهای استریو و فناوری صوتی HONOR Histen برخوردار خواهد بود.

نسخه نقره ای آنر X30i را پیش از معرفی رسمی ببینید

آنر X30 Max 5G برای تأمین نیروی صفحه نمایش بزرگ خود باید از یک باتری پرظرفیت برخوردار باشد. آنر نیز به سراغ یک باتری حجیم ۵,۰۰۰ میلی آمپری همراه با شارژر ۲۲.۵ واتی رفته است. این گوشی قرار است در سه رنگ بنفش گرادیانی، آبی و مشکی عرضه شود.

با توجه به مشخصات فاش شده Honor X30 Max، نظر شما درباره آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی