حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه نقره ای آنر X30i را پیش از معرفی رسمی ببینید

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آنر

دیروز، آنر رویدادی را در چین برگزار کرد و در آن گوشی هوشمند Honor Play5 Vitality Edition را معرفی کرد. در روز پنجشنبه، این شرکت از نسل جدید گوشی های سری X یعنی Honor X30i و Honor X30 Max رونمایی می‌کند. امروز، این شرکت چند پوستر را برای نمایش نسخه نقره‌ای رنگ آنر X30i منتشر کرد.

آنر X30i و X30 Max با تراشه های مدیاتک عرضه خواهند شد

به تازگی فاش شده است که Honor X30i در چهار رنگ آبی، نقره ای، رز گلد و مشکی در دسترس خواهد بود. آنر چند روزی است که طراحی باریک و ظریف این گوشی را از طریق پوستر هایی به نمایش گذاشته است. گزارش ها نشان می دهد که این دستگاه ۷.۴۵ میلی متر ضخامت و ۱۷۴ گرم وزن دارد.

پوستر Honor X30i

به گزارش GizmoChina، آنر X30i دارای یک پنل LCD با اندازه ۶.۷ اینچی است که رزولوشن Full HD+ یا همان ۱۰۸۰×۲۳۸۸ پیکسل را ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش از رفرش ریت ۹۰ هرتز و تاچ سمپلینگ ۱۸۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسل بوده و در پانچ هولی در مرکز نیمه بالایی صفحه نمایش قرار گرفته است. در قاب پشت گوشی سه دوربین دیده می‌شود. سنسور دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل، دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسل و دوربین ماکرو نیز ۲ مگاپیکسل است.

آنر برای میان رده جدید خود به سراغ تراشه های مدیاتک و مدل دیمنسیتی ۸۱۰ رفته است. نیروی این چیپست نیز توسط یک باتری ۴,۰۰۰ میلی آمپری و فست شارژ ۲۲.۵ وات تامین می‌شود. با توجه به نوع پنل استفاده شده برای صفحه نمایش، نباید انتظار سنسور های اثرانگشت زیر نمایشگر را داشته باشیم. سنسور اثرانگشت این گوشی نیز در فریم کناری آن قرار گرفته است.

پوستر Honor X30i

درباره Honor X30 Max چه می‌دانیم؟

در مورد قیمت آنر X30i اطلاعاتی در دست نیست. گزارش ها نشان می‌دهد که Honor X30 Max با صفحه نمایش ۷.۰۹ اینچی LCD با رزولوشن FullHD+ و ناچ قطره ای عرضه می‌شود. دوربین سلفی این گوشی ۸ مگاپیکسل است. و در قاب پشتی نیز دو دوربین ۶۴ و ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. آنر X30 Max از تراشه Dimensity 900 و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری همراه با فست شارژ ۲۲.۵ بهره مند خواهد بود.

آنر Play 5 Vitality Edition با Dimensity 900 و شارژر ۶۶ وات رونمایی شد

با توجه به ظاهر و مشخصات منتشر شده، آیا میان رده های اخیر آنر برای شما جذاب هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadreza

طراحی خوبی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی