حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی ارتباطات ماهواره ای در اپل واچ پرو نیز حضور خواهد داشت

در چند وقت اخیر، شایعات متعددی درباره نسل بعدی آیفون‌های اپل منتشر شده است که قابلیت‌های جذابی در این محصول قرار است ببینیم. بر اساس اخبار و اطلاعات منتشر شده، گویا ویژگی ارتباطات ماهواره ای در اپل واچ پرو علاوه بر سری آیفون ۱۴ نیز حضور خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ویژگی ارتباطات ماهواره ای در اپل واچ پرو نیز حضور خواهد داشت

در ۷ سپتامبر، اپل رویداد Far Out خود را در تئاتر استیو جابز برگزار می‌کند، جایی که انتظار می‌رود سری جدید آیفون ۱۴ این شرکت معرفی شود. سری جدید آیفون ۱۴، چهار مدل جدید با تفاوت‌های قابل توجه در مدل‌های Pro و یک نسخه جدید Max که جایگزین نسخه مینی می‌شود را به ارمغان می‌آورد. آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ ​​پرو مکس تنها گوشی‌هایی هستند که پیشرفت‌های سخت افزاری واقعی مانند استفاده از تراشه A16 Bionic اپل را به ارمغان آورده‌اند.

به همین این دو دستگاه، ترتیب تنها دستگاه‌هایی هستند که طراحی جدید پانچ دوربین درون نمایشگر را دریافت کرده‌اند. این مدل‌ها نیز ممکن است تنها مدل‌هایی باشند که از ارتباطات ماهواره‌ای شایعه شده استفاده نمایند. اما ظاهرا این ویژگی برای مدت طولانی در انحصار آیفون باقی نخواهد ماند و در ادامه، سری آینده اپل واچ پرو نیز ممکن است این ویژگی را داشته باشد.

ویژگی ارتباطات ماهواره ای

بنابر آن چه که گفته شد، اپل واچ پرو نیز در آینده از قابلیت ارتباطات ماهواره‌ای بهره‌مند خواهد شد. برای کسانی که نمی‌دانند، باید بگوییم که رویداد Far Out همچنین به عنوان صحنه‌ای برای انتشار محصولات بیشتر عمل خواهد کرد. اپل واچ سری ۸ و اپل واچ پرو نیز در این کنفرانس حضور خواهند داشت تا شاهد معرفی آن‌ها باشیم. اپل واچ پرو، ساعت هوشمندی است که مدت‌ها شایعات متعددی درباره آن شده بود. گویا این دستگاه مقاوم یا حداقل بادوام‌تر است.

همچنین این دستگاه دارای طراحی متمایز و مواد استفاده شده بهتری در آن است که شامل پوشش شیشه‌ای یاقوت کبود برای نمایشگر آن خواهد بود. این اولین ساعت از یک سری جدید است که برخی از ویژگی‌های پیشرفته مانند ارتباطات ماهواره‌ای را دریافت می‌کند. در سری آیفون ۱۴، این ویژگی به افراد امکان می‌دهد حتی در مکان‌هایی که اتصال اینترنت وجود ندارد، پیامک‌های اضطراری ارسال کنند.

مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ در خبرنامه Power On خود می‌گوید که نسل‌های آینده اپل واچ پرو ممکن است این ویژگی را ارائه دهند. به گفته وی، این شرکت قبلا در مورد ارائه این ویژگی در ساعت‌های هوشمند خود بحث کرده بود. بنابراین اکنون حضور آن منطقی است. با این قابلیت اگر در مواقع اضطراری از اتصال به شبکه اینترنت بی بهره هستید یا به آن دسترسی ندارید یا نمی‌توانید به راحتی گوشی هوشمند خود را پیدا کنید، ساعت روی مچ شما این امکانات را خواهد داشت و با ارتباطات ماهواره‌ای می‌توانید به راحتی پیامک‌های اضطراری ارسال کنید.

ویژگی ارتباطات ماهواره ای

در این دستگاه پوشیدنی، تصور می‌کنیم که پیام‌های پیش‌فرضی برای انتخاب وجود دارد. در نهایت، کاربران اپل قادر خواهند بود به اینترنت جهانی دسترسی داشته باشند و از طریق یک لینک ماهواره‌ای، تماس تلفنی منظم برقرار کنند. ترکیبی از شبکه‌های سریع 5G و خدمات ماهواره‌ای ممکن است روزی آیفون را به قوی‌ترین دستگاه ارتباطی جهانی تبدیل کند.

به گفته GizChina، همانطور که مارک گورمن می‌گوید، این ویژگی با نسل اول سری اپل واچ پرو ارائه نمی‌شود. با این حال، هنوز برخی از ویژگی‌های جالب در واچ پرو جدید وجود خواهد داشت. این پوشیدنی جدید طراحی متمایز از اپل واچ سری ۸ خواهد داشت. به گفته گورمن، ممکن است این دستگاه لبه های صافی داشته باشد و با تکامل شکل مستطیلی فعلی همراه شود.

اپل همچنین قصد دارد از تیتانیوم بادوام‌تر در این ساعت هوشمند استفاده کند. این ساعت دارای صفحه نمایش ۱.۹۹ اینچی با پوشش یاقوت کبود خواهد بود. علاوه بر این، ساعت مذکور دارای باتری بسیار بادوام‌تری نیز هست. از آنجایی که این ساعت هوشمند قرار است فعالیت‌های شدید را برای مدت طولانی‌تری تحمل کند، باتری یکی از جنبه‌های کلیدی این ساعت جدید خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان