حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو A56 5G با تراشه Dimensity 700 و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اوپو

گوشی جدید سری A اوپو امروز در چین و در سکوت خبری به طور رسمی رونمایی شد. اوپو A56 5G به عنوان جانشین Oppo A55 5G در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این نسل پیشرفت خاصی را تجربه نمی‌کند و مشخصات بین این دو تقریباً یکسان است و تنها تفاوت در مدل جدید حذف یکی از دوربین های ۲ مگاپیکسلی در قاب پشتی است. A56 5G همچنین با رنگ های جدید مشکی و بنفش و آبی عرضه می‌شود.

اوپو A56 5G با مشخصاتی مشابه با نسل قبل رونمایی شد

اوپو A56 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی HD+ LCD با ناچ قطره ای و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. این دستگاه از تراشه مدیاتک Dimensity 700 5G در کنار ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. همچنین میزان حافظه داخلی این گوشی نیز توسط درگاه MicroSD قابل ارتقا است. یک ماژول دوربین دوگانه در قاب پشتی دیده می‌شود.

Oppo A56 5G

با آنکه ترند این روز های بازار گوشی های هوشمند اضافه کردن دوربین هاست، اما Oppo A56  نسبت به نسل قبلی خود یک دوربین کمتر دارد. در قاب دوربین این گوشی یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور ۲ دیگر مگاپیکسلی قرار دارد که سنسور اول برای دوربین اصلی و سنسور دوم برای سنجش عمق کاربرد دارد.

قیمت این دستگاه به چه صورت خواهد بود؟

همان طور که GSMArena می‌گوید، اوپو A56 5G به یک باتری لیتیومی ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر ۱۰ وات مجهز است. در قسمت نرم افزار نیز، این گوشی هوشمند از رابط ColorOS 11.1 و اندروید ۱۱ استفاده می‌کند. همچنین سنسور اثرانگشت و جک ۳.۵ میلی متری صدا نیز در این تلفن هوشمند دیده می‌شوند.

Oppo A56 5G با قیمت ۱۵۹۹ یوان (۲۵۰ دلار) در چین به فروش می‌رسد و اکنون نیز برای رزرو و پیش خرید آماده است. قیمت بین المللی این دستگاه و اینکه در کدام مناطق عرضه خواهد شد، هنوز مشخص نیست.

اوپو A55 5G با پردازنده دایمنسیتی 700 و باتری 5000 میلی آمپری رسما معرفی شد

با توجه به قیمت اعلام شده، در صورت عرضه جهانی این گوشی، آیا می‌تواند یکی از گزینه های خرید شما باشد‌؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی