حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر Play 5 Vitality Edition با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۴.۴ درصد ارایه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر

پنج ماه پیش بود که آنر Play 5 با تراشه‌ Dimensity 800U و شارژر ۶۶ واتی رسماً معرفی شد. حالا نسخه سرزنده‌تر آن با نام Honor Play 5 Vitality Edition قرار است معرفی شود. در حقیقت امروز ساعت ۱۵ به وقت تهران رونمایی خواهد شد. در جدیدترین تیزر رسمی می بینیم که آنر Play 5 Vitality Edition با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۴.۴ درصد ارایه خواهد شد. این یعنی حاشیه نمایشگر این گوشی بسیار کم خواهد بود.

آنر Play 5 Vitality Edition

طراحی آنر Play 5 Vitality Edition

طراحی آنر Play 5 Vitality Edition

پوستر جدید Honor Play5 Vitality Edition را در رنگ‌های مشکی و آبی نشان می‌دهد. پنل پشتی دستگاه دارای محفظه دوربین مربعی شکل است که به نظر می رسد شامل یک سیستم دوربین دوگانه و یک فلاش LED است. لبه بالایی دستگاه دارای جک 3.5 میلی متری صدا و دارای اسکنر اثر انگشت در کناره است.

در جلو، Play5 Vitality Edition دارای یک بریدگی قرص شکل بر روی صفحه نمایش است. این شرکت اخیرا تایید کرده است که نسبت نمایشر به بدنه 94.4 درصد را ارائه خواهد کرد. در حالی که مشخصات دقیق این گوشی مشخص نیست، این شرکت اخیرا فاش کرده است که از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کند. انتظار می رود این دستگاه با پشتیبانی از شارژ سریع وارد بازار شود.

نسبت نمایشگر به بدنه آنر Play 5 Vitality Edition

نسبت نمایشگر به بدنه آنر Play 5 Vitality Edition

در اخبار مرتبط، آنر همچنین گوشی های هوشمند Honor X30i و X30 Max را ششم آبان در چین معرفی خواهد کرد. گفته می شود که X30i با مشخصاتی مانند صفحه نمایش LCD در اندازه 6.7 اینچی به رزلوشن FHD+ و رفرش ریت 90 هرتز همراه با تراشه Dimensity 810 و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی وارد بازار می شود. این دستگاه از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می کند. ممکن است دارای دوربین سه گانه 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی باشد.

آنر X30 Max ممکن است با صفحه نمایش 7.09 اینچی FHD+، تراشه Dimensity 900 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می کند وارد بازار شود. ممکن است دوربین دوگانه 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی ارائه دهد.

نظر شما چیست این نسبت نمایشگر بسیار بالا می تواند برای شما و یک دستگاه اقتصادی جذاب باشد؟ مشخصا وسوسه کننده که هست.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)