حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر آنر Play 5 Vitality Edition فست شارژ ۶۶ واتی برای این گوشی را تایید می‌کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، اخبار

پس از عرضه Honor Play 5T Vitality Edition در آوریل سال جاری، این شرکت سازنده گوشی های هوشمند چینی اکنون آماده است تا یک تلفن هوشمند جدید با پسوند Vitality Edition را در کشور خود عرضه کند. این شرکت قصد رونمایی از گوشی هوشمند آنر Play 5 Vitality Edition در ۲۵ اکتبر (۳ آبان) رونمایی کند.

آنر Play 5 Vitality Edition سوم آبان معرفی خواهد شد

اکنون، پیش از معرفی این گوشی، آنر شروع به اشتراک گذاری برخی از ویژگی های کلیدی آن، از طریق تیزر هایی کرده است. در جدیدترین تیزر، این شرکت تأیید کرده است که نسخه جدید Honor Play5 Vitality Edition با پشتیبانی از فناوری فست شارژ ۶۶ وات عرضه خواهد شد.

طبق گزارش GizChina، آنر Play 5 Vitality Edition در ۲۵ اکتبر (۳ آبان) رسما معرفی می‌شود. این گوشی جزو سری Honor Play 5 محسوب می‌شود، که در ماه مه امسال به طور رسمی در چین معرفی شده است. صفحه نمایش این گوشی ۶.۵۳ اینچی و از نوع OLED است. وضوح این نمایشگر نیز ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل یا همان FullHD+ در نظر گرفته شده است.

پوستری که به فست شارژ Honor Play 5 Vitality Edition اشاره دارد

دوربین سلفی آنر Play 5 شانزده مگاپیکسل بوده و در ناچ قطره ای بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. در قاب پشتی دستگاه نیز یک ماژول چهارگانه دوربین دیده می‌شود که شامل سنسور دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی،  سنسور ۲ مگاپیکسلی برای دوربین ماکرو و یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی است.

برای تامین نیروی پردازشی این دستگاه آنر به سراغ تراشه Dimensity 800U به همراه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی رفته است. این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۰ با رابط کاربری Magic UI 4.0 استفاده می‌کند. آنر Play 5 همچنین از باتری ۳۸۰۰ میلی آمپر ساعتی و فست شارژ ۶۶ وات بهره مند است.

انتظار می رود در روزهای آینده تیزر های بیشتری منتشر شده و اطلاعات بیشتری در مورد آنر Play 5 Vitality Edition کسب کنیم. اما برای اطلاع از قیمت و جزئیات این گوشی باید منتظر رویداد معرفی آن باشیم.

گوشی Honor Play 5T Vitality Edition در چین معرفی شد

نظر شما درباره گوشی های جدید آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی