حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Honor Play 5T Vitality Edition در چین معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | آنر

آنر پس از جدایی از هوآوی، راه خود را پیش گرفت و به رونمایی از چند گوشی پرداخت و حالا گوشی Honor Play 5T Vitality Edition در چین معرفی شده است؛ ببینیم آیا آنر می‌تواند در بازار پایین‌ رده‌ها، عملکرد خوبی نسبت به برچسب قیمتی‌اش داشته باشد یا خیر؟

گوشی Honor Play 5T Vitality Edition در چین

در اولین اقدام، آنر پس از جدایی‌اش از هوآوی، از پرچمدار خود با نام Honor V40 و تراشه دایمنسیتی ١٠٠٠ پلاس رونمایی کرد؛ در ترنجی، مشخصات و قیمت آنر V40 را پیش از این، پوشش داده بودیم.

آنر V40 با دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس رسما معرفی شد

و بعد از آن، آنر از چند محصول جدید رونمایی کرد که گوشی Honor Play 5T Vitality Edition جزو همین محصولات است که به مشخصات و قیمت محصول خواهیم پرداخت.
به گزارش Myfixguide، گوشی جدید آنر امروز با نام آنر پلی 5T در چین رونمایی شده است.

طراحی و صفحه نمایش

طراحی Honor Play 5T

رندرهای رسمی Honor Play 5T Vitality Edition

آنر پلی 5T با طراحی خیلی جدیدی رونمایی نشده است؛ مشابه طراحی ماژول دوربین اصلی چهارگانه‌ این گوشی را در سری ZTE S30 دیده بودیم. در قاب جلویی، نمایشگر این گوشی با حاشیه‌های نسبتاً باریکی احاطی شده است و در بالای آن، ناچ قطره‌ای قرار گرفته که میزبان دوربین سلفی تکی گوشی جدید آنر است. حسگر تشخیص اثرانگشت نیز روی فریم میانی قرار گرفته و با دکمه پاور ادغام شده است که سرعت خوبی در تشخیص اثرانگشت هم دارد. به نظر می‌رسد فریم و قاب پشتی این گوشی از جنس پلاستیک هستند و به همین دلیل، جرم این گوشی با وجود باتری ۵٠٠٠ میلی‌آمپرساعتی، تنها ١٩١ گرم است؛ ضخامت گوشی پایین رده جدید آنر نیز معادل ٩.٢ میلی‌متر است.
صفحه نمایش Honor Play 5T Vitality Edition پنلی با قطر ۶.۶ اینچی و از نوع IPS LCD با وضوح +HD دارد که برای سال ٢٠٢١، چندان مناسب نیست.

پلتفرم

آنر در پایین‌رده تازه واردش، از رابط‌کاربری اختصاصی خود، یعنی MagicUI 4.0 استفاده کرده است و طبق معمول، خبری از نسخه جدید اندروید در این گوشی نیست و شاهد استفاده همان اندروید ١٠ در Honor Play 5T هستیم. هنوز در مورد پشتیبانی از سرویس‌های گوگل در گوشی‌های آنر، نمی‌توان نظر قطعی داد زیرا آنر هنوز هیچ گوشی را به صورت جهانی رونمایی نکرده است و تنها به عرضه گوشی‌های جدیدش در چین اکتفا کرده است؛ در رام چین هم، برندها پشتیبانی از سرویس گوگل را در گوشی‌هایشان فراهم نکرده‌اند و در نتیجه، نمی‌توان گفت که آنر همچنان در تحریم به سر می‌برد یا خیر!
در بخش سخت‌افزار، آنر حرف چندانی برای گفتن ندارد؛ تراشه ١۶ نانومتری Helio P35 در این گوشی، وظیفه پردازش اطلاعات را دارد. در کنار آن، ۶ گیگابایت حافظه رم و ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نطر گرفته شده است.

سیستم دوربین

دوربین اصلی Honor Play 5T

آنر در این گوشی، مجموعاً از پنج سنسور استفاده کرده است: چهار سنسور برای دوربین اصلی و یک سنسور برای دوربین سلفی
دوربین اصلی این گوشی، از سنسورهای ٢+٢+۵+١٣ با قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو تشکیل شده است؛ دوربین سلفی هم از تک سنسور ٨ مگاپیکسلی برای ثبت عکس و فیلم‌ها استفاده می‌کند. در کل، Honor Play 5T Vitality Edition چیز خاصی برای ارائه در بخش دوربین هم ندارد.

باتری و شارژر

باتری Honor Play 5T Vitality Edition

برای پایین رده جدید آنر در چین، باتری حجیمی با ظرفیت اسمی ۵٠٠٠ میلی‌آمپرساعت در نظر گرفته شده است که به وسیله شارژر ٢٢.۵ واتی قرار گرفته در جعبه این گوشی، شارژ می‌شود و در کل بازدهی مناسبی دارد. درگاه Type-C 2.0 و جک ٣.۵ میلی‌متری هدفون به عنوان درگاه‌های این گوشی در نظر گرفته شده‌اند.

قیمت گوشی Honor Play 5T Vitality Edition چقدر است؟

گوشی جدید آنر که Play 5T Vitality Edition نام دارد، در تک نسخه ۶/١٢٨ گیگابایتی معرفی شده است؛ قیمت این نسخه، برابر با ١,٢٩٩ یوان چین (معادل ٢٠٠ دلار آمریکا) است.

 

به نظرتان قیمت‌گذاری آنر روی گوشی جدیدش منطقی است؟ بین این گوشی و Redmi Note 9 4G با قیمت بسیار کم‌تر، کدام یک را انتخاب می‌کنید؟ آنر به چه استراتژی برای بازگشت به اوج نیاز دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

ردمی نوت 9 4جی سلام میرسونه :/

S AH

یک گوشی معمولی از شرکتی بسیار معمولی تر

Mahdi

این بود که میگفت قراره از هواوی جلو بزنیم 😂😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️