حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۶۶ وات هواوی در ویدیو تبلیغاتی EMUI 11 دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | هواوی

هواوی یکی از پیشتازترین برندها در زمینه شارژر سریع به شمار می رود. البته این روزها دیگر برندهای هموطنش در این زمینه حتی از او عبور کرده اند. پیش از این شارژر های ۴۰ وات و ۶۵ وات این شرکت را در برخی محصولاتش شاهد بودیم. حالا می بینیم که شارژر ۶۶ وات هواوی در ویدیو تبلیغاتی EMUI 11 دیده شده است. این به احتمال زیادی توان شارژر هواوی Mate 40 Pro خواهد بود.

شارژر ۶۶ وات هواوی

ویروس کرونا و هواوی

ویروس کرونا و هواوی

انتظار می رود سری هواوی Mate 40 آخرین گوشی های هوشمند این شرکت باشد که تا زمان رفع ممنوعیت های ممنوعیت ایالات متحده به چیپست داخلی HiSilcion مجهز شده اند.

گزارش شده است که این تراشه توسط فرآیند گره ۵ نانومتری شرکت TSMC تولید شده است. گفته می شود که غیر از سیلیکون قدرتمند، دستگاه های پرچمدار آینده غول فناوری چینی ویژگی های پیشرفته دیگری را نیز به همراه دارند. یکی از آنها می تواند شارژ سریع ۶۶ وات باشد که در یک فیلم تبلیغاتی جدید EMUI 11 اشاره شده است.

اخیرا، در کنفرانس توسعه دهندگات هواوی ۲۰۲۰، غول مخابراتی چینی از HarmonyOS 2.0 و EMUI 11 رونمایی کرد. بتا ساخته شده برای مورد دوم نیز برای ۱۰ دستگاه از این شرکت ارایه شده است.

هواوی همچنین تعدادی فیلم تبلیغاتی برای EMUI 11 منتشر کرد. یکی از این فیلم ها انیمیشن شارژ جدید را با متن “Max 66W” به نمایش گذاشت. در حال حاضر، هیچ یک از تلفن های هوشمند / تبلت های Huawei یا Honor از آن پشتیبانی نمی کند. بنابراین این نمایش باید بیشتر در سری های آینده هواوی Mate 40 ارائه شود.

متأسفانه، ما نتوانستیم این ویدئو را در هیچ کجای Weibo پیدا کنیم. شاید، این شرکت آن را خراب کرد. تصویر فوق یک اسکرینگراب از فیلم گفته شده است و توسط 数码 闲聊 站 (ایستگاه گفتگوی دیجیتال) به اشتراک گذاشته شده است.

یک شارژر 66W هواوی قبلاً در اوایل ژوئیه در دفتر صدور گواهینامه 3C چین دیده شده بود. این می تواند شارژری باشد که ممکن است همراه سری Mate 40 باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر شارژر ۶۶ وات هواوی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

خوبه ولی جای پیشرفت هم داره

AŁɪ

عالی💙

Milad7

جونم سرعت شارژ 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)