حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ Bespoke Edition رسما معرفی شد: متنوع‌ترین گوشی هوشمند دنیا

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

سامسونگ درجریان رویداد امروز خود که بلافاصله پس از کنفرانس‌های اپل و گوگل برگزار شد، نسخه‌ای خاص از گلکسی زد فلیپ ۳ خود را با نام Galaxy Z Flip 3 Bespoke Edition معرفی کرد که سفارشی‌سازی بصری بی‌سابقه‌ای را برای گوشی‌های تاشوی اصلی به ارمغان می‌آورد. با وفاداری به ویژگی‌های دستگاه اصلی، سامسونگ مجموعه‌ای از گزینه‌های رنگی جدید برای قاب پشتی و فریم دور دستگاه گلکسی زد فلیپ ۳ Bespoke Edition را تدارک دیده که درمجموع، 49 ترکیب رنگی جدید را ایجاد می‌کند و مطمئناً نیازهای سفارشی‌سازی شما را نیز برطرف می‌سازد. ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 نیز با انواع رنگ‌بندی، اندازه و سبک جدید بند همراه شده است.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ Bespoke Edition

دارندگان Z Flip 3 Bespoke Edition می‌توانند از رنگ‌های آبی، زرد، صورتی، سفید یا مشکی برای قسمت بالایی و زیرین قاب پشتی گوشی انتخاب کنند، درحالی‌که فریم دور دستگاه نیز می‌تواند مشکی یا نقره‌ای باشد. همه این‌ها را می‌توان به‌صورت آزادانه مخلوط کرد، بنابراین قادر خواهید بود به‌عنوان مثال یک ترکیب رنگی متنوع شامل رنگ آبی در بالا با یک رنگ زرد در پایین قاپ پشتی به‌همراه یک فریم مشکی یا هر رنگ دیگری که به سلیقه شما برمی‌گردد را در بالا و پایین زد فلیپ ۳ انتخاب کنید. سامسونگ بیان می‌کند که این رنگ‌های خاص را در بین هزاران رنگ دیگر انتخاب کرده است زیرا بهترین مکمل یکدیگر می‌باشند.

هر دو نسخه گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی واچ ۴ Bespoke Edition را می‌توان با استودیو سفارشی خود سامسونگ به‌صورت آنلاین پیش از سفارش، شخصی‌سازی کرد. در این ابزار جدید، کاربران می‌توانند تمام ترکیب رنگ‌های موجود را به‌صورت 360 درجه پیش‌نمایش کرده و تصویری از نتیجه نهایی انتخاب خود را نیز به‌اشتراک بگذارند. علاوه‌بر متفاوت بودن در نمای بیرونی، Z Flip 3 و Watch 4 همچنین دارای والپیپرهای مخصوصی در این نسخه هستند که نشان‌دهنده رنگ‌های منحصربه‌فرد آنها می‌باشد.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ Bespoke Edition

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ Bespoke Edition

اما اگر از ترکیب رنگ منحصربه‌فردی که ایجاد کرده‌اید خسته شوید چه؟ قبل از اینکه دستگاه را از eBay یا سایر پلتفرم‌های طبقه‌بندی‌شده خرید کنید، می‌توانید با “small service fee” از سرویس Bespoke Upgrade Care جدید سامسونگ استفاده کنید. این سرویس، منحصراً برای مشتریان نسخه سفارشی در دسترس است و به آنها اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به خرید یک تلفن جدید، پنل پشتی زد فلیپ ۳ خود را با رنگ‌های متفاوت جایگزین کنند.

در نظر داشته باشید که زد فلیپ ۳ Bespoke Edition و زد فلیپ ۳ معمولی، گزینه‌ی رنگی مشترک ندارند؛ بنابراین نمی‌توانید نسخه جدید دستگاه تاشو را با رنگ‌های نسخه اصلی که پیش از این تهیه کرده‌اید، شخصی‌سازی کنید. به‌عنوان یادآوری، Z Flip 3 اصلی در ابتدا در رنگ‌های کرم، مشکی فانتوم، سبز و اسطوخودوس در دسترس بود و فریم دور گوشی نیز مطابق با همان رنگ کار شده بود.

گزینه‌های سفارشی گلکسی زد فلیپ ۳ Bespoke Edition

گزینه‌های سفارشی گلکسی زد فلیپ ۳ Bespoke Edition

Stephanie Choi، مدیر بازاریابی مشاغل ارتباطات موبایل سامسونگ الکترونیکس، درباره نسخه جدید گوشی تاشو این شرکت بیان می‌کند:

“مشتریان امروزی شامل چندین وجه مختلف هستند و ما معتقدیم که فناوری آنها باید نشان‌دهنده سبک زندگی منحصربه‌فردشان باشد. Galaxy Z Flip3 Bespoke Edition تجربیات جدیدی را برای مشتریان باز می‌گذارد تا از طریق فناوری‌ای که بیشتر از همه استفاده می‌کنند، نشان دهند که چه کسانی هستند.”

سایر مشخصات این مدل، تفاوتی با نسخه اصلی نداشته و با همان نمایشگر ۶.۷ اینچی اصلی با رزولوشن +FHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، نمایشگر ثانویه ۱.۹ اینچی، تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ 5G، اندروید ۱۱، دوربین‌های اصلی و اولتراواید با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی با سنسور ۱۰ مگاپیکسلی و درنهایت باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی به‌همراه شارژ ۱۵ وات عرضه می‌شود.

قیمت، دسترسی و زمان عرضه

پیش از همه، سامسونگ به‌دلیل ماهیت عمیق سفارشی‌سازی نسخه جدید Z Flip 3 Bespoke Edition، هشدار می‌دهد که تحویل سفارشات آنها تا چندین هفته طول می‌کشد، زیرا هر دستگاه با طی کردن مراحل خاصی در کارخانه تولید آن، شکل می‌گیرد. این موضوع کاملا منطقی است، زیرا ترکیب رنگ‌های متنوع را نمی‌توان به‌صورت معمولی و مشابه زد فلیپ ۳ عادی و یا سایر گوشی‌های هوشمند آماده کرد و “در مقایسه با دستگاه‌هایی که می‌توانند از قبل در دسته‌های بزرگ‌تر تولید شوند، به زمان، تلاش و برنامه‌ریزی بیشتری نیاز دارد”.

از امروز، 20 اکتبر، می‌توانید Galaxy Z Flip 3 Bespoke Edition را ازطریق وب‌سایت رسمی سامسونگ سفارش دهید، اما باید درنظر داشته باشید که این نسخه جدید، تنها در تعداد انگشت‌شماری از بازارهای جهانی شامل ایالات‌متحده، انگلستان، کره جنوبی، آلمان، فرانسه، کانادا و استرالیا موجود است.

همچنین قیمت Bespoke Edition نیز با افزایش ۱۰۰ دلاری نسبت به نسخه اصلی، ۱۰۹۹ دلار برای مدل 256 گیگابایتی در ایالات‌متحده تعیین شده است.

درنهایت دیدگاه شما پیرامون معرفی نسخه جدیدی از گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ با تنوع رنگ‌بندی‌ای که می‌توانید آن را به ۴۹ روش مختلف، شخصی‌سازی کنید، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تموم شد؟
خیلی تاثیرگذار بود…😏😐

Auroro

چیز دیگه ای هم معرفی میکنه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی