حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی Q3s با Snapdragon 778G و نمایشگر ١۴۴ هرتز به قیمت ٢۴٨ دلار معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، ریلمی

ریلمی امروز یک رویداد بزرگ را برای رونمایی از محصولات جدید خود برگزار کرده است. این محصولات، دو گوشی جدید و یک ساعت هوشمند هستند. اولین گوشی جدید ریلمی که امروز رونمایی شده است، ریلمی Q3s نام دارد. گوشی جدید ریلمی، دارای مشخصات جذاب و قیمتی استثنایی است.

مشخصات فنی و قیمت ریلمی Q3s

ریلمی چند ماه قبل از پرچمدار سری Realme Q3 با نام Realme Q3 Pro رونمایی کرده بود.

 

ریلمی Q3 Pro با دایمنسیتی ١١٠٠ رسماً معرفی شد

 

به گفته EqualLeaks، سری Realme Q3 که مدت نسبتاً زیادی از رونمایی آن می‌گذرد، امروز پذیرای یک عضو جدید شده است. این عضو جدید، Realme Q3s نام دارد. گوشی Realme Q3s، یک دستگاه میان رده با برچسب قیمتی جذاب و مشخصاتی قابل توجه است. حال، اجازه بدهید تا وارد جزئیات شویم تا ببینیم که نماینده جدید میان رده‌های ریلمی، چه حرفی برای گفتن دارد.

ریلمی Q3s

اولین گوشی جدیدی که ریلمی امروز از آن رونمایی کرده است، مجهز به نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع LTPS IPS LCD با وضوح +Full HD است. شایان ذکر است که رفرش ریت این نمایشگر، برابر با ١۴۴ هرتز است که در این رنج قیمتی، کم نظیر است. مغز متفکر گوشی تازه وارد ریلمی، Snapdragon 778G می‌باشد. این تراشه، مدتی پیش بر پایه لیتوگرافی ۶ نانومتری TSMC و همچنین با هسته‌های Coetex-A78 با حداکثر فرکانس کاری ٢.۴ گیگاهرتز، معرفی شده بود.

 

تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی / Snapdragon 778G کوالکام رسماً معرفی شد

 

متأسفانه ریلمی در بخش سیستم دوربین، خیلی مانور نداده است. ظاهراً چینی‌ها برای پیشرفته‌تر شدن دیگر بخش‌ها، مجبور شده‌اند تا از برخی پارامترهای دوربین استفاده نکنند و سیستم دوربین ریلمی Q3s، کاملاً ابتدایی باشد. دوربین اصلی این گوشی، سه گانه ٢+٢+۴٨ مگاپیکسلی است و متأسفانه خبری از قابلیت عکاسی فوق عریض نیز نیست. در قاب جلویی نیز یک حفره نمایشگر در سمت چپ قرار گرفته است که میزبان دوربین سلفی تکی ١۶ مگاپیکسلی است. گوشی جدید ریلمی، در دو رنگ عرضه می‌شود. همچنین حسگر تشخیص اثرانگشت Realme Q3s، بر روی فریم آن واقع شده است.

سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض در این گوشی، با رابط کاربری RealmeUI 2.0 همراه شده است. وزن و ضخامت این دستگاه، به ترتیب برابر با ١٩٩ گرم و ٨.۵ میلی متر است. فریم Realme Q3s، از جنس پلاستیک است. این زیر مجموعه اوپو، گوشی جدید خود را در سه نسخه با ۶/١٢٨، ٨/١٢٨ و ٨/٢۵۶ گیگابایتی عرضه می‌کند. درگاه Type-C و جک ٣.۵ میلی متری هدفون در این دستگاه حضور دارند.

ظرفیت باتری Q3s، برابر با ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت است. ریلمی برای این گوشی، شارژری ٣٠ واتی را در نظر گرفته است. ویژگی حافظه رم مجازی نیز در این دستگاه حضور دارد. خب، ریلمی Q3s مشخصاً یک دستگاه کم نظیر است. دلیل ما برای این صحبت‌ها، قیمت گذاری این گوشی است! قیمت سه نسخه مختلف این دستگاه جدید، به شرح زیر است:

– نسخه ۶/١٢٨ گیگابایتی: ١,۵٩٩ یوان چین (معادل ٢۴٨ دلار آمریکا)

– نسخه ٨/١٢٨ گیگابایتی: ١,٧٩٩ یوان چین (معادل ٢٧٩ دلار آمریکا)

– نسخه ٨/٢۵۶ گیگابایتی: ١,٩٩٩ یوان چین (معادل ٣٠٩ دلار آمریکا)

نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟ آیا فکر می‌کنید که شاهد عرضه جهانی Realme Q3s باشیم؟ ارزش خرید این گوشی در چه حدی است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

نمایندگی ندارد

ali karimi

سلام،خب رلمی داره گوشی هایی خیلی خوب با قیمتهای خیلی خوبتر وارد بازار میکنه، این گوشیشم که تو بحث مشخصات و الخصوص قیمت واقعا عالی کار کرده، واقعا از برند باید گوشیهای بیشتری وارد بازار ما یعنی ایران بشه چون واقعا حیفه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️