حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ عملکرد دوربین این دو گوشی را بهبود می‌بخشد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، سامسونگ

در ماه آگوست (۲۰ مرداد) بود که سامسونگ از جدیدترین تلفن های هوشمند تاشو خود رونمایی کرد. فروش این دستگاه ها از زمان معرفی بسیار خوب بوده است و ظاهراً سامسونگ دلیلی برای رونمایی از Galaxy S21 FE در این ماه نمی‌بیند. این شرکت می‌خواهد صاحبان جدیدترین گوشی های تاشوهای خود را راضی نگه دارد و دائما در حال ارائه آپدیت های متعدد برای دو گوشی تاشو جدید خود است. امروز، این شرکت کره ای آپدیتی را برای گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ منتشر کرد که باعث بهبود عملکرد دوربین دستگاه های مذکور می‌شود.

آپدیت جدید گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ باگ های موجود را نیز رفع می‌کند

این آپدیت هم اکنون برای کشور کره جنوبی در دسترس است. این اولین بار نیست که سامسونگ به روزرسانی های خود را ابتدا در سرزمین مادری عرضه می‌کند. البته جای نگرانی‌ برای کاربران سایر مناطق نیست. زیرا مطابق با رویه سامسونگ، این آپدیت پس از مدتی برای سایر مناطق نیز در دسترس قرار می‌گیرد. این به روزرسانی باعث رفع برخی باگ ها، بهبود عملکرد کلی و افزایش عملکرد دوربین می‌شود.

Galaxy Z Fold 3

مطابق با گزارش GizChina، آپدیت جدید گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ باعث افزایش کیفیت دوربین می‌شود. همچنین پس از دریافت این به روزرسانی گوشی تاشو شما می‌تواند در حالت پرتره حیوانات خانگی، مانند سگ یا گربه را تشخیص دهد. این بدان معناست که هنگام عکاسی پرتره از حیوانات خانگی خود جلوه بوکه دقیق تری اعمال خواهد شد. این آپدیت همچنین قابلیت تنظیم نور صفحه نمایش بیرونی را به این دو گوشی هوشمند تاشو می‌آورد. شاید این ویژگی جدید و جذابی نباشد، اما در عمل بسیار کاربردی بوده و با توجه به حجم باتری محدود Galaxy Z Flip 3 ویژگی مهمی به نظر می‌رسد.

آپدیت گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ همچنین باعث رفع برخی باگ ها و بهبود عملکرد کلی دستگاه می‌شود. Galaxy Z Flip3 و Z Fold3 دو تلفن هوشمند جدید سامسونگ با صفحه نمایش تاشو هستند. گلکسی زد فلیپ ۳ در صورت باز شدن همان تجربه یک تلفن هوشمند معمولی را ارائه می‌دهد. اما گلکسی زد فولد ۳ دارای صفحه نمایش بزرگتری است که وقتی باز می‌شود ظاهری شبیه به یک تبلت دارد.

Galaxy Z Flip 3

زد فولد ۳ همچنین دارای باتری بزرگتر و دوربین زیر نمایشگر است. همچنین برای اولین بار از قلم S Pen و ویژگی های آن پشتیبانی می‌کند. هر دو دستگاه بسته به منطقه عرضه شده از اسنپدراگون ۸۸۸ یا اگزینوس ۲۱۰۰ استفاده می‌کنند. این دستگاه ها دارای One UI 3.1.1 و اندروید ۱۱ هستند. کاربران همچنین می‌توانند تا پایان سال ۲۰۲۱ انتظار به روزرسانی اندروید ۱۲ و One UI 4.0 را داشته باشند.

هزینه تعویض نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ به ترتیب ۴۷۹ و ۳۶۹ دلار است

 

آیا گوشی های تاشو جدید سامسونگ برای شما جذاب هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی