حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۲ سامسونگ گلکسی S21 با One UI 4.0 بتا تا مهرماه ارایه می شود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۲، سامسونگ

سامسونگ یکی از کمپانی‌هایی است که خیلی نامی از آن در بحث اندروید ١٢ نشنیده‌ایم. تاکنون، سامسونگ جزئیات رسمی از رابط کاربری خود بر پایه این نسخه از اندروید منتشر نکرده بود. اما بالأخره بر اساس اعلام رسمی این کمپانی کره‌ای، آپدیت اندروید ۱۲ سامسونگ گلکسی S21 با One UI 4.0 بتا تا مهرماه ارایه می شود.

آپدیت اندروید ۱۲ سامسونگ گلکسی S21 با One UI 4.0 بتا

کمی بیش از یک ماه پیش، گفتیم که سامسونگ می‌خواهد برای سری Galaxy S21، رابط کاربری OneUI 4 خود را به صورت بتا منتشر کند.

 

آپدیت OneUI 4 بتا برای سری Galaxy S21 سامسونگ به زودی منتشر می‌شود

 

به نقل از Phonearena، معمولاً هر سال سامسونگ رابط کاربری اختصاصی خود را زودتر از موعد بر پایه نسخه جدید اندروید رونمایی می‌کند. این اتفاق نیز امسال افتاده است و کره‌ای‌ها کاربران خود را ناامید نکرده‌اند. سامسونگ از طریق برنامه Samsung Members و انجمن‌های رسمی خود در کره جنوبی، بیانیه‌ای رسمی را منتشر کرده است. این کمپانی، اعلام کرده است که رابط کاربری OneUI 4 بتا تا ماه آینده برای کاربران سری Galaxy S21 منتشر می‌شود. البته توجه داشته باشید که این اتفاق تنها در کره صورت می‌گیرد. بنابراین، اگر کاربر گوشی‌های این سری هستید، برای تجربه OneUI 4 می‌بایست تا عرضه جهانی آن به صورت پایدار صبر کنید! تاریخ دقیقی برای انتشار این به روزرسانی، در نظر گرفته نشده است. اما ما احتمال می‌دهیم که این اتفاق، اواخر شهریور رخ دهد. زیرا اندروید ١٢ نسخه پایدار در تاریخ ٢١ شهریور معرفی می‌شود.

خب، اگر کره‌ای هستید می‌بایست وارد برنامه Samsung Members شوید و وارد بخش تست رابط کاربری OneUI 4 بتا شوید! در نهایت، به شما دسترسی شرکت در این پروژه در آینده داده می‌شود. سامسونگ معمولاً کاربران محدودی را برای تست نسخه‌های بتا پذیرش می‌کند. بنابراین، کاربران می‌بایست زودتر در این بتا ثبت نام کنند تا جزو اولویت‌های اول قرار گیرند. در عوض، ممکن است این تست بتا به جز کره جنوبی، به ایالات متحده آمریکا نیز انتقال بیابد. ظاهراً کاربران کشورهای اروپایی نیز یک تا دو هفته پس از آن، می‌توانند این رابط کاربری را بالأخره تجربه کنند.

نسخه جدید رابط کاربری گوشی‌های سامسونگ، شامل چه تغییراتی است؟

سامسونگ هنوز جزئیاتی از OneUI 4 منتشر نکرده است. با این وجود، شایعاتی هستند که می‌گویند باز طراحی‌هایی در این نسخه انجام شده است. این بازطراحی، OneUI 4 را مطابق طراحی Material You در اندروید ١٢ کرده است. در ادامه، می‌توانیم شاهد تغییراتی در آیکون‌ها، طراحی اپ‌های پیش فرض و دیگر بخش‌ها باشیم. از سوی دیگر، بی دلیل نیست که شاهد افزایش سرعت و کارایی در کنار عمر باتری بیشتر در OneUI 4 باشیم. گذشته از سری Galaxy S21، این به روزرسانی برای کاربران سری Galaxy Note 20 و Galaxy S20 نیز منتشر می‌شود. همچنین این اتفاق برای کاربران گوشی‌های منعطف سامسونگ رخ می‌دهد. انتظار می‌رود نسخه پایدار و نهایی این رابط کاربری، تا پایان سال ٢٠٢١ برای کاربران منتشر شود. در نیمه اول سال ٢٠٢٢ نیز دستگاه‌های بیشتری وارد این پروژه می‌شوند.

 

کدام گوشی های سامسونگ رابط کاربری OneUI 4 را دریافت می کنند؟

 

نظر شما در مورد رابط کاربری OneUI 4 بتا چیست؟ آیا فکر می‌کنید که گوشی شما آن را دریافت کند؟ چه انتظاری از OneUI 4 دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اگه کره ای باشیم😂😂
یکم از اندروید ۱۲ توش باشه خوبه این همه اندروید دادن بیش تر رابط کاربری بودتا اندروید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️