حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت هارمونی برای ۲۵ دستگاه جدید آنر و هواوی ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، آنر، اخبار، هواوی

از زمان انتشار رسمی سیستم عامل HarmonyOS 2، هواوی بزرگترین طرح آپدیت هارمونی را در دستور کار قرار داده است. این ارتقاء تعداد زیادی از دستگاه های آنر و هواوی را شامل می‌شود. اکنون بسیاری از مدل های قدیمی در حال دریافت سیستم عامل هارمونی هستند. در حال حاضر، بیش از ۱۲۰ میلیون دستگاه هواوی و آنر که بیش از ۱۰۰ مدل را شامل می‌شوند، به روزرسانی سیستم عامل جدید هواوی را دریافت کرده اند.

آپدیت هارمونی برای ۲۵ گوشی تلفن و تلویزیون های هوشمند منتشر شد 

طبق گزارشات، بار دیگر دور جدیدی از آپدیت های سیستم عامل هارمونی آغاز شده است. این دور جدید شامل ۲۵ دستگاه از جمله تلفن های هوشمند قدیمی و همچنین تلویزیون های هوشمند است. گوشی های  موجود در لیست شامل:

۱-Huawei P20

۲-Huawei P20 Pro

۳-Huawei-Mate 10

۴-Huawei Mate 10 Pro

۵-Huawei Mate 10 Porsche Design

۶-Huawei-Mate RS Porsche Design

۷-Huawei nova 4

۸-Huawei Enjoy 10S

۹-Huawei-Enjoy 10 Plus

۱۰-Honor 9X

۱۱-Honor 9X Pro

۱۲-Honor-20S

۱۳-Honor Play 4T Pro

۱۴-Honor 10

۱۵-Honor-V10

علاوه بر مدل های فوق که این به روزرسانی را دریافت می کنند، هواوی همچنین اعلام کرد که ۹ مدل از جمله Huawei Enjoy 20 5G به برنامه بتا پیوسته اند. افزون بر این، نسخه بتا HarmonyOS برای دستگاه هایی مانند Huawei nova 8 SE و ۸ تبلت دیگر ارائه شده است.

دستگاه های جدید دریافت کننده HarmonyOS 2

به طور کلی، ورود به مرحله بتا نشان می‌دهد که دستگاه های مذکور عملا با سیستم عامل هارمونی سازگار شده اند. اگرچه ممکن است هنوز اشکالات جزئی وجود داشته باشد، اما برای استفاده روزانه بهینه و سازگار شده اند. مشخصا نسخه بتا این سیستم عامل برای همه کاربران منتشر نمی‌شود و مصرف کنندگانی که می‌خواهند این آپدیت را زودتر از دیگران دریافت کنند، باید ابتدا به Member Center هواوی رفته و سپس ثبت نام کنند.

با توجه به بازخوردهای برخی از کاربران، مدل های قدیمی پس از دریافت آپدیت سیستم عامل هارمونی، مصرف باتری بسیار بهینه تری خواهند داشت. علاوه بر این ، به روزرسانی مذکور همچنین به طور قابل توجهی باعث عملکرد روان تر و بهتر گوشی تلفن همراه های قدیمی می‌شود. همچنین، هواوی پی ۱۰ و ده مدل دیگر نیز از اوایل نوامبر شروع به دریافت بتا خواهند کرد.

دستگاه هایی که هنوز در مرحله بتا قرار دارند

سرعت هواوی در انتشار به روزرسانی هایش، چشمگیر بوده است

با توجه به گزارش GizChina، هواوی در ۲ ژوئن (۱۲ خرداد) سیستم عامل HarmonyOS را به صورت رسمی منتشر کرد. در هفته اول، یعنی تا ۹ ژوئن (۱۹ خرداد)، ما بیش از ۱۰ میلیون کاربر HarmonyOS داشتیم. پس از دو هفته ، این سیستم عامل بیش از ۱۸ میلیون کاربر داشت. پس از یک ماه، تعداد کاربران HarmonyOS به بیش از ۲۵ میلیون نفر رسید. پیش از پایان ماه جولای، این رقم به بیش از ۴۰ میلیون نفر افزایش یافت. در کمتر از دو ماه، از اوایل ماه آگوست، این سیستم عامل بیش از ۵۰ میلیون کاربر داشت. علاوه بر این، تا ۳۰ آگوست(۸ شهریور)، HarmonyOS به بیش از ۷۰ میلیون کاربر فعال رسید. با این حال ، چند روز بعد (دوم سپتامبر_یازدهم شهریور)، این شرکت اعلام کرد که بیش از ۹۰ میلیون کاربر دارد. از ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور)، HarmonyOS بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر داشت. بدیهی است که این سیستم تا پایان امسال بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر خواهد داشت.

سیستم عامل HarmonyOS 3 هواوی به زودی معرفی خواهد شد

اگر شما کاربر دستگاه های هواوی یا آنر هستید آیا موفق به دریافت EMUI 12 یا سیستم عامل هارمونی شده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mahdimahdavi16

برای هواوی میت 10 هنوز قابل دریافت نیست

Shirazi1492

برای گوشی های سری Y نمیاد؟ 🥺

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی