حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعداد کاربران HarmonyOS 2 در مدت زمان دو هفته به ۱۸ میلیون نفر رسیده است

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | HarmonyOS، هواوی

در تاریخ ۱۲ خرداد، هواوی رسماً HarmonyOS 2 را معرفی کرد و در همان روز برای تعدادی از تلفن‌های هوشمند این شرکت منتشر شد. این سیستم عامل برای صدها مدل از دستگاه‌های همراه هواوی بروزرسانی می‌شود؛ با این حال و درحال‌حاضر، نسخه پایدار آن در دسترس نیست. آنچه اکنون کاربران دریافت می‌کنند، نسخه بتا داخلی و عمومی بوده که البته تاکنون شکایت جدی‌ای از باب آن نشده است. به‌عنوان بزرگترین بروزرسانی در تاریخ هواوی، اشتیاق کاربران نیز برای آن بسیار زیاد می‌باشد. پیش از این دیدیم که در هفته اول انتشار HarmonyOS 2، بیش از 10 میلیون کاربر این سیستم عامل را نصب کردند. اکنون اما مشخص شده است که در هفته دوم، تعداد کاربران HarmonyOS 2 به ۱۸ میلیون نفر نیز می‌رسد.

تعداد کاربران HarmonyOS 2

گزارشات Aurora Mobile نشان می‌دهد که تنها در مدت 14 روز، HarmonyOS 2 در بیش از 18 میلیون دستگاه فعال شده است. داده‌های Aurora Mobile مربوط به دوره زمانی بین ۱۲ خرداد تا ۲۵ خرداد می‌شود. این عدد برای هر دو نسخه بتا داخلی و بتا عمومی به‌عنوان ارزش تجمعی محسوب می‌شود. به‌طور خاص نیز، تعداد کل کاربران تا ۲۵ خرداد، 18.349 میلیون نفر بوده است. از این تعداد، آزمایش کنندگان بتا عمومی 15.514 میلیون نفر بوده، درحالیکه آزمایش کنندگان بتا داخلی به 2.835 میلیون نفر می‌رسند.

براساس گزارشات، این مقدار 7.75 درصد از دسته اول کاربرانی که قابلیت ارتقا را دارند، تشکیل می‌دهد. همچنین نرخ بروزرسانی نسخه عمومی بتا 17.61 درصد و نسخه بتا داخلی 1.91 درصد می‌باشد.

تعداد کاربران HarmonyOS 2

تعداد کاربران HarmonyOS 2

تعداد کاربران به تفکیک جنسیت و سن

آمار Aurora Mobile همچنین نشان می‌دهد که از ۲۵ خرداد، نرخ ارتقا یک روزه به HarmonyOS 2 به تدریج افزایش یافته است. ارتقا یک روزه نسخه عمومی بتا 18.4 درصد از کاربرانی که می‌توانند این نسخه را دریافت کنند، شامل می‌شود.

این آمار اطلاعات دقیق دیگری نیز دارد. به‌عنوان مثال نشان می‌دهد که در بروزرسانی HarmonyOS 2، بیشتر کاربران شامل مردها هستند. در حال حاضر، 71.7 درصد از کاربران را مرد و 28.3 درصد بقیه را زنان تشکیل می‌دهند. از نظر سن نیز، 45 درصد از کاربران سیستم عامل هارمونی بین 16 تا 25 سال داشته و 30.7 درصد، 26 تا 35 ساله هستند درحالیکه 20.4 درصد از کاربران 35 تا 46 ساله می‌باشند. این بدان معنی است که حدود 96.9 درصد از کاربران HarmonyOS 2، زیر 46 سال سن دارند.

تعداد کاربران HarmonyOS 2 به تفکیک مدل دستگاه

تعداد کاربران HarmonyOS 2 به تفکیک مدل دستگاه

تعداد کاربران به تفکیک مدل دستگاه

از نظر مدل‌های خاص نیز، سری Huawei Mate 30 با 44.6 درصد پیشتاز است. این سری شامل میت ۳۰ با 22.5 درصد و میت ۳۰ پرو با ۲۲.۱ درصد می‌شود. سری Huawei P40 نیز با ۳۰.۶ درصد شامل پی ۴۰، 12.7 درصد و پی ۴۰ پرو، ۱۷.۹ درصد می‌شود. ما همچنین Mate 40 Pro را با 15.7 درصد داریم. این مدل‌ها، گوشی‌های هوشمند هواوی هستند که بیشترین استفاده را از سیستم HarmonyOS 2 دارند.

دلیل پشتیبانی HarmonyOS از نرم افزارهای اندروید چیست؟ آیا هارمونی یک پوسته اندروید است؟

نظر شما راجع به تعداد کاربران HarmonyOS 2 به تفکیک موارد مختلف و دستیابی آمار کلی در مدت دو هفته به میزان ۱۸ میلیون نفر چیست؟‌

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali

با سلام دو تا گوشی دارم گوشی اولم میت 40 پرو رام گلوبال گوشی دومم میت 20 رام چین.
میت 20 ام یه هفته پیش هارمونی os رو دریافت کرد واقعا مصرف باتری روی هارمونی os خیلی کمه و عملکرد گوشی از لحاظ مصرف باتری و حتی کنترل دما خیلی بهتر شده. از لحاظ ظاهر هم که کلا با emui فرق داره اگه به emui عادت داشته باشید شاید اوایل یکم سخت باشه براتون کار با هارمونی os ولی بطور کلی من دوسش دارم و امید وارم هواوی هر چه زود تر برای میت 40 پرو رام گلوبالم هم هارمونی os رو اپدیت بده.
در ضمن ذکر این نکته هم ضروری هست که گوشی های قدیمی هواوی که از نرم افزارهای گوگل پشتیبانی می کنند با اپدیت به هارمونی os همچنین از نرم افزارهای گوگل پشتیبانی می کنند.

Sarnevesht

واقعا؟؟؟
یعنی بعد از آپدیت هم سرویس های گوگل کار میکنه؟
اگه اینجوری باشه که عالیه🤩🤩

Babak

من خودم فکر نمیکردم ساپورت گوگول داشته باشه برای گوشی هایی که با gsm ارائه شده بودن .
اگر اینطور باشه حتما آپدیت استیبل بیاد میزنم برای گوشیم.
امروزم خبر ارائه بتا برای ویو ۲۰ اومد

V800B

بنظرم بیشتر بخاطر کنجکاوی نصب کردن

afsoon

راه سختی در پیش داره اما نقطه قوت اینه که تمامی برند های چینی و خود حکومت چین پشت پرده هر هزینه ای واسه این سیستم عامل میکننن .هواوی باید هزینه کنه واسه برنامه نویس ها و تبلیغات زیادی کنه .همچنین تا میتونه سیستم عامل رو تقویت کنه که وقتی تست میشه توسط یوتیوبر ها نقطه قوتش سیستم عاملش باشه .هرچند پاشنه آشیل ساخت چیپ های پردازشی هست که فعلا چین توانایی رقابت نداره …به نظر من که آینده شون روشن هست چون هیشکی نمیتونه جلوی پیشرفت اقتصادی و قدرت اول اقتصادی شدنش رو بگیره و در آینده دیگه تحریم های آمریکا کاملا بی اثر میشه .درهر صورت بهتره کاربران عادی سمت موش آزمایشگاهی هواوی نرن و انتخاب از برند های دیگه داشته باشن .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی