حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیستم عامل HarmonyOS 3 هواوی به زودی معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | HarmonyOS، شایعات، هواوی

یکی از کارمندان هواوی در پستی در یکی از شبکه های اجتماعی مدعی شد که این شرکت در حال کار بر روی نسخه بعدی سیستم عامل اختصاصی خود، یعنی HarmonyOS 3 است. آن‌طور که ادعا می‌شود زمان زیادی به معرفی نسخه جدید سیستم عامل هارمونی نمانده است و سومین نسخه از این سیستم عامل، در کنفرانس توسعه دهندگان هواوی معرفی خواهد شد.

احتمالا HarmonyOS 3 هواوی، دوم آبان ماه معرفی خواهد شد

بر اساس گزارش ITHome، یکی از کارکنان غول فناوری چین، یعنی هواوی اعلام کرده است که قرار است نسل بعدی HarmonyOS به زودی رونمایی شود. قابل ذکر است که این شرکت در حال برنامه ریزی برای برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان هواوی در ۲۴ اکتبر (۲ آبان ماه) است. در این رویداد ، این شرکت قرار است سومین نسخه از HarmonyOS جدید خود را به نمایش بگذارد.

اگر به یاد داشته باشید به طور مشابه، HarmonyOS 2.0 نیز در کنفرانس توسعه دهندگان هواوی در سپتامبر ۲۰۲۰ رونمایی شد. پس از آن نیز، حدودا یک ماه پیش بود که هواوی HarmonyOS 2.1 را برای بهینه سازی عملکرد تراشه های کواکام عرضه کرد. پیش از آن نیز EMUI 12 معرفی شده بود. این نسخه از رابط کاربری هواوی سر و صدای زیادی در بین کاربران جهانی ایجاد کرد، زیرا آنان منتظر دریافت HarmonyOS بودند. اما سرانجام مشخص شد که EMUI 12 همان نسخه جهانی سیستم عامل هارمونی خواهد بود.

مطابق با گزارش GizmoChina، از آن زمان، این شرکت تعدادی از محصولاتی را که از HarmonyOS پشتیبانی می‌کنند، از جمله تلفن های هوشمند، اینترنت اشیا و سایر محصولات هوشمند دیگر را روانه بازار کرده است. یکی از تلفن های هوشمند اخیر که با HarmonyOS عرضه شد، سری Nova 9 است. در حال حاضر، این شرکت تأیید کرده است که تعداد کاربرانی که از سیستم عامل اختصاصی هواوی استفاده می‌کنند از ۱۲۰ میلیون نفر عبور کرده است و پیش بینی می‌شود که تعداد کل کاربران، تا پایان امسال از ۳۰۰ میلیون نفر فراتر رود.

هواوی Nova 9 Pro با شارژر ١٠٠ واتی و HarmonyOS 2.1 رونمایی می‌شود

آیا تجربه کار با سیستم عامل هارمونی را دارید؟ نظر شما درباره HarmonyOS 3 چیست؟ آیا می‌تواند تا حدی باعث روی آوردن دوباره کاربران به برند هواوی شود؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Danial3abz

جاسوس اعظم حزب کمونیست وارد می‌شود!!!

به امید نابودی تمام برندهای کثیف چینی!!!

AL1K1NG

لطفا برندهای تمیز چینی رو نام ببر با تشکر

Auroro

دا کمتر فیلم ببین ممنون.

ali karimi

همین چینی ها نبودن خیلی وضع خراب بود حالا کاری به کمونیستی بودنشون ندارم اونو مردمش میدونن، فکر کن تو زمینه گوشی فقط میگم بقیه بماند،فکر کن هیچ گوشی از هیچ برند چینی نبود فقط سامسونگ بود واپل اونوقت کسی پولشو داشت که این گوشیهارو بخرن، همینطوری قیمتهتشون بالاست وای بحال اینکه فقط خودشون باشن، البته خیلی چیزهای دفگم هستش که از زیادی نمیشه گفت، ببخشبدا اینطور حرفهارو ادمهای عقده ای میزنن، شما بگو اگه برندهای چینی باشن چه میشه چه مشکلی پیش میاد و اگه نباشن چی میشه؟؟ بگو که ماهم بدونیم

ali karimi

سلام،من که بی صبرانه منتظرم برای گوشی منم بیاد، فقط دقیق نمیدونم تا الان که هواوی برای گوشیهاش داده فقط تو چین داده یا نه جهانی هم داده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی