حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Nova 8 SE و نسخه High Edition آن رسما معرفی شدند

نوشته

3 سال قبل | 15 دیدگاه | هواوی

هواوی Nova 8 SE به عنوان اولین گوشی از سری هواوی نوا ۸ در چین معرفی شده است. این دستگاه جانشین هواوی Nova 7 SE است که در بهار سال جاری به بازار عرضه شد. این دستگاه در ۲ مدل عرضه می شود و در قلب هر دو آن ها تراشه های دایمسنیتی مدیاتک قرار دارند، البته فقط یکی از آن ها 5G است و بله، همانطور که حدس می زنید مدل Hight Edition از 5G پشتیبانی می کند.

هواوی Nova 8 SE

همانطور که گفتیم، هواوی Nova 8 SE در دو نسخه استاندارد و “High Edition” ارائه می شود و دو مدل با پردازنده های هشت هسته ای متفاوت ارائه می شوند. هواوی Nova 8 SE High Edition با پشتیبانی از 5G ارائه می شود در حالی که مدل استاندارد از 5G پشتیبانی نمی کند. به غیر از این، هیچ تفاوت دیگری بین دو مدل وجود ندارد.

همانطور که در بخش طراحی می بینید، لبه های صاف این دستگاه کمی شبیه به آیفون ۱۲ است و ما این را از شایعات قبل از معرفی دستگاه می دانستیم.

مشخصات هواوی Nova 8 SE

مشخصات هواوی Nova 8 SE

مشخصات هواوی Nova 8 SE

هواوی Nova 8 SE از رابط کاربری EMUI 10.1 مبتنی بر اندروید ۱۰ بهره می برد. این دستگاه از یک صفحه نمایش OLED با وضوح 6.53 اینچی با رزلوشن Full-HD+ یا (1080×2،400 پیکسل) برخوردار است. Nova 8 SE High Edition توسط هشت هسته ای مدیاتک Dimensity 800U تغذیه می شود در حالی که نسخه استاندارد با هشت هسته ای Dimensity 720 ارائه می شود. هر دو تراشه مجهز به پردازنده گرافیکی Mali-G57 بوده و دارای ۸ گیگابایت رم هستند.

از لحاظ اپتیکی، هواوی Nova 8 SE دارای دوربین اصلی چهارگانه است که شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با لنز f/1.9 ، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز f/2.4 با زاویه دی عریض و ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و تک رنگ با f/2.4 هستند.

با اینکه دوربین تله در اینجا وجود ندارد اما این مجموعه از بزرگنمایی دیجیتال ۱۰ برابر و ضبط فیلم 4K پشتیبانی می کند. برای دوربین سلفی این گوشی با یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 که در یک بریدگی کوچک قرار دارد، ارائه می شود.

هواوی Nova 8 SE دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است. گزینه های اتصال شامل 5G (فقط مدل Hight Edition) همراه  با 4G در کنار Wi-Fi دو بانده ، بلوتوث 5.1 ، GPS / A-GPS و پورت USB Type-C برای شارژ است.

نوا 8 SE توسط یک باتری ۳۸۰۰ میلی آمپری پشتیبانی می شود که از شارژ سریع ۶۶ وات پشتیبانی می کند. سنسورهای موجود در آن شامل سنسور جاذبه، قطب نما، حسگر نور محیط و حسگر مجاورت هستند. همچنین یک اسکنر اثر انگشت در نمایشگر در هواوی Nova 8 SE وجود دارد. در آخر، ابعاد تلفن 161.6×74.8×7.46mm و وزن آن حدود 178 گرم است.

قیمت Huawei Nova 8 SE

قیمت Huawei Nova 8 SE

قیمت Huawei Nova 8 SE

نسخه استاندارد هواوی Nova 8 SE برای نسخه 8 حافظه رم + 128 حافظه داخلی 2599CNY معادل ۳۹۱ دلار قیمت دارد در حالی که هوای Nova 8 SE High Edition با قیمت 2،699CNY معادل ۴۰۶ دلار برای همان 8 + 128 گیگابایتی قیمت دارد.

این گوشی با رنگ آبی، مشکی ، نقره ای و گرادیانت سفید  ارائه می شود. نظر شما درباره این گوشی جدید هواوی چیست؟ هنوز اطلاعاتی درباره عرضه جهانی آن وجود ندارد.

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

گران دارای باتری ضعیف

SHREK

طراحیش خوبه ولی قیمتش نه…

AŁɪ

ای جان ضخامتشو 😍 طراحی زیباشو . چیپشم که عالی 👌 سرت شارژم فوق العاده 💙 تازه اولد هم هست .

The Destroyer

به نظرم این سری ارزش خرید مدل اس‌ای از نسل‌های قبلی کمتره
ولی در کل گوشی خوبیه

HOSEIN

با این قیمت اصلا نمی ارزه
چند ماه پیش ردمی ده اکس با پردازنده بهتر از این معرفی شد این ک دیگ عددی نیست
زودتر ازبقیم از اپل اسکی رفت

Mahdi

خب چرا اینقدر گرون ؟ دایمن ۱۰۰۰ پلاس میزاشتی ارزش داشت

نیما عرفانی

در اینکه میانگین قیمت و برچسب قیمتی هواوی بالاتر از بقیه برندها و حتی آنر هست شکی نیست و سری نوا هم تحت برند هواوی عرضه میشه و اگه آنر بود شاید قیمت کمتری داشت . این گوشی تو چیپست نسبت به نوا ۷ se که کایرین ۸۲۰ داشت عقبگرد داشته اما تو شارژر و نوع پنل نمایشگر ارتقاء .
فکر کنم دایمن ۸۲۰ یا کایرین ۹۸۵ رو گذاشته برای نوا ۸ و نسخه ی پرو دایمن ۱۰۰۰/پلاس داشته باشه.

Taha

منظورتون نسخه چین نوا۷ است ای هست ؟
چون تو گلوبال کایرین ۸۱۰ هست.

Taha

است ای: اس ای

نیما عرفانی

نوا 7 se : کایرین ۸۲۰
نوا ۷i : کایرین ۸۱۰

Taha

آها راست میگین اونی که تو ایرانه نوا ۷ای هست😂⁦🤦🏻‍♂️⁩

نیما عرفانی

داشتم به این فکر میکردم
اگه هواوی برای پایین رده های خودش و آنر از کایرین ۸۱۰ و برای میان رده ها براساس تنوع و طیف سطح بندی(میان رده اقتصادی، میان رده و میان رده لوکس) از کایرین ۸۲۰ ، ۹۸۵ و دایمن ۸۲۰ و برای بالارده ها از کایرین ۹۹۰E , 990 , 990 5G , دایمن ۱۰۰۰ پلاس استفاده کنه و کایرین ۹۰۰۰ رو بذاره برا پرچمدارها دیگه سید محصولاتش از نظر چیپست کامل میشه.

نیما عرفانی

سبد

Taha

انصافا قیمتش زیاده ولی طراحی خوبی داره

Milad7

این خانمه یکم شکل یانگومه که 😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)