حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو M4 Pro به تازگی موفق به دریافت تاییدیه FCC شده است

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، پوکو

شیائومی، Poco M3 Pro را در اوایل سال جاری معرفی کرد. این دستگاه دارای تراشه مدیاتک Dimensity 700 و برچسب قیمتی مناسبی بود. پوکو M3 Pro به واسطه چیپست های مقرون به صرفه مدیاتک، هم از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند و هم با قیمت مناسبی به دست کاربران رسیده است. اکنون جانشین این گوشی یعنی پوکو M4 pro گواهی FCC را دریافت کرده است.

پوکو M4 Pro با برچسب قیمتی کمتر از ۲۰۰ یورو در راه است

در لیست FCC فقط شماره مدل 21091116AG ذکر شده است. اما به لطف پایگاه های داده IMEI و T-Mobile می‌توان تأیید کرد که اطلاعات منتشر شده، مربوط به گوشی M4 Pro است.

تأییدیه FCC اطلاعات چندانی در اختیار ما نمی‌گذارد. اما می‌توان برخی از ویژگی های دستگاه را در میان داده های منتشر شده، مشاهده کرد. پوکو M4 Pro از شبکه اینترنت 5G، شبکه Wi-Fi 5 با باند های دوگانه، دو سیم‌کارت، NFC و از سیستم های موقعیت یاب GPS ، Glonass ، BDS و Galileo پشتیبانی می‌کند. این گوشی مانند بسیاری از میان رده های مقرون به صرفه بازار گوشی های هوشمند، با ۴ یا ۶ گیگابایت رم عرضه می‌شود. Poco M4 Pro در دو نسخه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی یا ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

مشخصاتی که از طریق FCC منتشر شده اند

این دستگاه همچنین مطابق انتظار با رابط کاربری MIUI 12.5 عرضه خواهد شد. آن‌طور که Android Authority می‌گوید، در حال حاضر، مشخصات دیگری از پوکو M4 Pro در دست نیست. اما می‌توانیم بر اساس مدل قبلی این سری، برخی از ویژگی های نسل آینده آن را پیش بینی کنیم. Poco M3 Pro با نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با رفرش ریت ۹۰ هرتزی معرفی شد. این دستگاه برای تامین نیروی خود از یک باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری استفاده می‌کند.

تاریخ رونمایی پوکو M4 Pro 5G احتمالاً آبان ماه امسال است

مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ نیز به عنوان مغز متفکر این دستگاه در نظر گرفته شده است. همچنین سنسور دوربین اصلی پوکو M3 Pro نیز مانند بسیاری از میان رده های بازار، ۴۸ مگاپیکسلی است. قیمت این دستگاه در بازار های اروپایی کمتر از ۲۰۰ دلار است و می‌توان حدس زد که نسل آینده آن نیز، قیمتی مشابه خواهد داشت.

آیا گوشی های پوکو برای شما جذاب هستند؟ آیا Poco M4 Pro را محصول موفقی می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehpsa

نه جذاب نیست ، محصولات پوکو هر سال پیچیده تر و ارزان تر از سال قبل میشه که این پیچیدگی باعث میشه کسانی مثل farcry و faez و auruo, و نیماو محمد مهدی جون هنگام کار کردن دچار مشکل بشن ، برای این قشر جامعه که هنوز درگیر دوره ابتدایی هستن هر چی گوشی ساده تر باشه بهتره و بخاطر همین اپل هر سال با افزایش ناچیز چند صد دلاری قیمت گوشی با حذف کردن بخشی از گوشی‌هاش اکوسیستم رو ساده تر می‌کنه ، مثلا بار ها شده که این عزیزان شب ها تو کوچه دستاشون بند چیزی بوده و نمیتونستن از تاچ فینگر گوشی استفاده کنند و به همین خاطر اپل اومد اون رو حذف کرد یا نیما جان که همش بالای درخت های موز و نارگیل با دوستاش میوه میچینه با همین مشکل مواجه بود ، علاوه بر این هم کوچه ها پر از دست انداز و چاله چوله هستن و هم درختان نارگیل و موز به علت باد و … در حال لرزش هستند و بخاطر همین نیاز به نمایشگر لرزان در محصولات اپل حس میشد که این مشکل هم با درایت اپل حذف گردید ،
در کل همانطور که مرشد ومقتدای بزرگ تیم کوک فرمودند تکنولوژی را باید از انسان جدا کرد و بخاطر همین برنامه های اپل بیشتر در راستای رضایت حیوانات طراحی میشوند
اما در مورد پوکو چون قیمتش نزدیک به هزینه ساخت هست و بجای حذف کردن چیزها ، چیزی رو اضافه می‌کنه نمیتونه رضایت بخش باشه و باید در اسرع وقت فلسفه شرکتش رو عوض کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی