حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل هری پاتر شیائومی ردمی نوت ۱۲ توربو ارایه می‌شود 🪄

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

فردا موعد رونمایی شیائومی ردمی نوت ۱۲ توربو با Snapdragon 7+ Gen 2 است. به نظر می‌رسد که Redmi تمام تمرکز خود را روی این دستگاه معطوف کرده است. از مدل ۱ ترابایت حافظه داخلی و ۱۶ گیگابایت حافظه رم بگیرید تا حاشیه نمایشگر کمتر از آیفون ۱۴ و حالا نسخه ویژه Harry Potter 🪄. بله، با تیزرهای رسمی تایید شد که مدل هری پاتر شیائومی ردمی نوت ۱۲ توربو ارایه می‌شود.

مدل هری پاتر شیائومی ردمی نوت ۱۲ توربو

شرکت‌های فناوری به طور فزاینده‌ای با استودیوهای هالیوود همکاری می‌کنند تا نسخه‌های ویژه‌ای از محصولات خود را با فضای فیلم‌های محبوب منتشر کنند. این همکاری‌ها به طرفداران این فرصت را می‌دهد که با خرید محصول خاص، قطعه‌ای از یادگاری‌های مرتبط با فیلم‌های مورد علاقه‌شان را داشته باشند و در عین حال فرصتی را برای شرکت‌های فناوری فراهم می‌کنند تا محصولات خود را به مخاطبان بیشتری عرضه کنند.

به عنوان مثال، سامسونگ در گذشته با مارول استودیو برای عرضه مدل‌های خاص موبایل‌های خود با تم Avengers همکاری کرده است. یا اپل با دیزنی برای عرضه مدل خاص ایرپادز الهام گرفته از جنگ ستارگان همکاری نمود. طبق جدیدترین گزارش‌ها، Redmi در حال آماده شدن برای عرضه یک مدل خاص از Redmi Note 12 Turbo با تم هری پاتر است.

مدل هری پاتر شیائومی Redmi Note 12 Turbo چه موارد اضافی دارد؟

این مدل خاص با لباس کالج جادوگری هاگوارتز، شالگردن، عصای جادویی و موارد معروف دیگر دنیای هری پاتر شامل یک اعلامیه پذیرش و یک سنجاق 9¾ ارایه می‌شود. تصاویری از این مجموعه را اینجا می‌بینید:

شایعات در مورد شیائومی Redmi Note 12 Turbo می‌گویند که ممکن است صفحه‌نمایش OLED تخت ۶.۶۷ اینچی با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و وضوح FHD+ داشته باشد. در بخش نرم افزار احتمال حضور سیستم عامل اندروید ۱۳ و MIUI 14 وجود دارد. این گوشی ممکن است یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی داشته باشد.

در قلب این دستگاه تراشه Snapdragon 7+ Gen 2 گزارش می‌شود. بالاترین مدل دستگاه ممکن است دارای 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 باشد.

در قسمت جلویی ردمی نوت 12 توربو، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وجود دارد. مشخصات دوربین سه گانه این دستگاه احتمالا شامل دوربین 50 مگاپیکسلی در کنار دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی باشد.

یک گزارش دیگر ادعا می‌کند که احتمالا همین دستگاه به عنوان Poco F5 در تاریخ ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ رونمایی شود.

طبق تیزر رسمی، ردمی Note 12 Turbo با یک مدل ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. این موضوع برای اولین بار در تاریخچه سری Redmi Note اتفاق می‌افتد.

نظر شما چیست؟ اهل مدل‌های خاص موبایل‌ها هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)