حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین اکسپریا ۱ مارک ۴ سونی با ارتقا قابل توجه ارایه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سونی، شایعات

با هم در ترنجی خواندیم که تاریخ معرفی گوشی جدید سونی مشخص شد و ۴ آبان ۱۴۰۰ خواهد بود. همزمان برای شما نوشتیم که نمی دانیم واقعا چه موبایلی در این مراسم معرفی خواهد شد. با این حال گفته می شود که دوربین اکسپریا ۱ مارک ۴ سونی با ارتقا قابل توجه ارایه خواهد شد. البته شاید این شایعه ارتباطی به مراسم پیش رو سونی نداشته باشد.

دوربین اکسپریا ۱ مارک ۴ سونی

به دنبال جذابیت بازاریابی دستگاه ها، تولیدکنندگان پیوسته وضوح سنسورهای دوربین تلفن همراه را افزایش می دهند و اکثر کاربران را متقاعد می کند که آنها بر فاکتور مهم دوربین موبایل، مسلط هستند. با این حال هنوز برندهایی هستند که از این روند پیروی نمی کنند. از جمله آنها می توان به سونی و اپل اشاره کرد. اما به نظر می رسد که آنها سال آینده از این روند پیروی خواهند کرد.

در جدیدترین گزارش می خوانیم که در Sony Xperia 1 IV این شرکت نه تنها تعداد دوربین ها را به چهار عدد افزایش می دهد، بلکه وضوح آنها را نیز افزایش می دهد. از بین چهار سنسور، سه عدد آن ها ۴۸ مگاپیکسلی و یکی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

این یک جهش قابل توجه در برابر سونی Xperia 1 III است که دوربین ۳ گانه ۱۲ مگاپیکسلی را ارایه کرده است. بسته به سنسور، اندازه پیکسل ها از 0.8 تا 1.2 میکرومتر متغیر است.

یکی از منابع داخلی پیش بینی خود را اعلام کرد و گفت که ماژول ۵۰ مگاپیکسلی بر اساس حسگر IMX766 سونی با اندازه 1/1.56 اینچی خواهد بود. همچنین یک سنسور 48 مگاپیکسلی سونی IMX 689 یا IMX 789 را در کنار یک دوربین 48 مگاپیکسلی دیگر سونی IMX582 یا سونی IMX586 در اندازه 1/2 اینچ ارایه خواهد کرد.

اما آیا واقعا دوربین سونی Xperia 1 IV همین طراحی را خواهد داشت؛ اگر خبر رسمی می خواهید باید گفت که این را حوالی زمستان امسال یا بهار سال آینده متوجه خواهیم شد. هنگامی که ارائه پرچمدار جدید ژاپنی باید انجام شود.

مجموعه تلفن های هوشمند سونی معمولاً چندان گسترده نیست. این شرکت Xperia 10 III Lite ، Xperia 1 III ، Xperia 5 III و Xperia 10 III را امسال عرضه کرده است و قرار بود موبایل هایی را که امسال برنامه ریزی شده بود، تکمیل کنند. با این حال و در کمال تعجب همه، سازنده ژاپنی در توییتر اعلام کرد که محصول جدید Xperia را در تاریخ ۴ آبان ۱۴۰۰ عرضه می کند.

تاریخ معرفی گوشی جدید سونی مشخص شد: ۴ آبان ۱۴۰۰

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این شایعه درباره پرچمدار آتی سونی صحیح باشد؟ دوربین چهارگانه اصلی با رزلوشن های بالا؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

هرگز از این سنسورها استفاده نمیکنه
تا حالا اسم سنسورهایی که برای سری Xperia سونی با سایر برندها یکی نبوده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)