حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گوشی جدید سونی مشخص شد: ۴ آبان ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سونی

بخش تلفن همراه سونی از زمان عرضه Xperia 1 III که شش ماه پیش رخ داد، بسیار آرام است. این برند ژاپنی پس از آن Xperia 5 III را عرضه کرد و خیلی بی سر و صدا از Xperia 10 III Lite در ژاپن رونمایی نمود. اما اکنون یک نشانه جذاب دیگر برای فعالیت سونی موبایل وجود دارد. به صورت رسمی امروز تاریخ معرفی گوشی جدید سونی مشخص شده که ۴ آبان ۱۴۰۰ خواهد بود.

تاریخ معرفی گوشی جدید سونی

تاریخ معرفی گوشی جدید سونی

تاریخ معرفی گوشی جدید سونی

همانطور که در تصویر بالا می بینید یک اعلامیه جدید برای معرفی محصول جدید Xperia منتشر شده است. این به ۴ آبان ۱۴۰۰ یعنی سه شنبه دو هفته دیگر اشاره می کند. اما سونی چه چیزی را اعلام خواهد کرد؟ به طور واضح، برند Xperia در اصل تمرکز این مراسم قرار دارد.

مسلما وقتی برند اکسپریا وسط باشد به موبایل فکر می کنید اما همین جا بگویم که برای گوشی های مارک IV خیلی زود است زیرا کوالکام هنوز چیپست جدید اسنپدراگون را رونمایی نکرده است. علاوه بر این، سری Mark III اخیراً وارد بازار شده است. پس یک میان رده؟ این امکان وجود دارد، اما همانطور که از دیدن نحوه معرفی بی سروصدای میان رده اکسپریا ۱۰ لایت مارک ۳ مشخص شد، گوشی های میان رده دقیقاً دلیل یک رویداد بزرگ و پر زرق و برق نیستند.

بنابراین شرایط، ما مانده ایم که سر خود را می خارانیم و فکر می کنیم که چه دستگاهی معرفی خواهد شد! ما گزارش های گذشته در مورد بخش تلفن همراه سونی را بررسی کردیم، اما هیچ شایعه ای در مورد گوشی های آینده وجود ندارد. این شرکت مشغول PlayStation، هدفون، دوربین بدون آینه و غیره است، اما چیزی در مورد یک گوشی جدید وجود ندارد.

به هر صورت تا چهارم آبان ۱۴۰۰ هنوز فرصت باقی است و کارخانه شایعات مشخصا بیکار نخواهد ماند. نظر شما چیست؟ چه موبایلی در این مراسم معرفی خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

عجب چطوری هیچی درز نکرده
بدون شک پرچمدار معرفی میکنه شاید پریمیوم باشه

hamidtn

ای کاش سونی از بازار خاورمیانه نمی رفت !
الان برای گوشی اندرویدی دو انتخاب داریم ! گوشی های سامسونگ یا گوشی های چینی !!!!!
هر کس سلیقه ای داره . ای کاش گوشی های سونی در بازار بود . هرگز سراغ برند دیگری نمیرفتم .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)