حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات وان پلاس 9RT رسما تایید شد؛ عرضه از ۲۷ مهرماه

نوشته

2 سال قبل | 8 دیدگاه | وان‌پلاس

دیروز، کمپانی وان پلاس رسما اعلام کرد که جدیدترین گوشی هوشمند خود از سری T با نام OnePlus 9RT را در تاریخ ۲۱ مهرماه در چین رونمایی می‌کند. همچنین پس از آن نیز، شاهد انتشار رندرهایی از این دستگاه بودیم که تلفیق طراحی گوشی‌های 9R و 9 را نشان می‌داد. حال امروز، این شرکت رسما مشخصات کلیدی وان پلاس 9RT را تأیید کرده است.

مشخصات وان پلاس 9RT

وان پلاس 9RT مجهز به تراشه اسنپدراگون 888 بوده که با حافظه رم از نوع LPDDR5 و حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 همراه شده است. این گوشی دارای صفحه‌نمایش 120 هرتز E4 امولد می‌باشد و با دارا بودن باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی، از شارژ سریع 65 وات نیز پشتیبانی می‌کند.

البته وان پلاس هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد مقدار رم و حافظه داخلی استفاده شده در 9RT بیان نکرده است، اما به‌لطف بنچمارک Geekbench، ما می‌دانیم که این دستگاه دارای 12 گیگابایت حافظه رم می‌باشد. با این حال، احتمالاً گزینه 8 گیگابایتی نیز موجود خواهد بود.

تولیدکننده چینی تلفن‌های هوشمند همچنین تأیید کرده است که 9RT دارای دو گزینه رنگی بوده و این گوشی از تاریخ ۲۱ مهر (۱۳ اکتبر) در چین پیش‌فروش شده و اولین محموله آن نیز از ۲۱ مهر (۱۹ اکتبر) عرضه می‌شود.

مشخصات وان پلاس 9RT

مشخصات وان پلاس 9RT

علاقه‌مندان می‌توانند OnePlus 9RT را از طریق خرده‌فروشان آنلاین JD.com و Suning.com پیش‌خرید کنند و تصاویر به‌اشتراک گذاشته شده توسط خرده‌فروشان در وب‌سایت آنان، همچنین تأیید می‌کند که 9RT دارای دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی (احتمالا از نوع IMX766 سونی که در وان پلاس Nord 2 نیز موجود بود) می‌باشد. علاوه‌بر این، گفته می‌شود که این گوشی دارای یک دوربین فوق عریض 8 یا 16 مگاپیکسلی بوده و همچنین یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز برای آن تعبیه شده است.

ما هنوز چهار روز تا معرفی دستگاه جدید وان پلاس فاصله داریم، بنابراین انتظار می‌رود تا این شرکت پیش از این رویداد، اطلاعات بیشتری در مورد 9RT در اختیار کاربران قرار دهد.

نظر شما راجع‌به مشخصات و طراحی وان پلاس 9RT چیست؟ آیا از معرفی این گوشی هیجان‌زده‌اید و به‌نظر شما دستگاه جدید این کمپانی می‌تواند با بهترین گوشی‌های نیمه دوم سال جاری رقابت کند؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

دوربین خوب 😊 ، چیپست بد 😐 رابط خوب 😊، بقیه مشخصات هم مثل بقیه برندها .

ali karimi

سلام، چرا داداش چیپست بد، اسنپ888 عالیه که، اابته فقط مشکل گرما داره همین، ولی مشکلات دیگه ایم داره یا نه؟؟

AŁɪ

گرمای زیاد ، افت عملکرد زیاد .
توی بعضی گوشی ها تا 45 درصد افت عملکرد ‼️

AŁɪ

فقط تو سری 21 سامسونگ چون قدرتشون محدود شدن ، افت عملکرد کم هست و گرمای کمی تولید می‌کنه ….

Auroro

دا امسال بد ریده

نیما عرفانی

اسنپدراگون ۸۱۰…

Mahdi

بنظرم اصلا عاقلانه نیست الان که چیزی به معرفی اسنپ۸۹۸ نمونده بریم ۸۸۸ بگیریم اونم با اون مشکلاتش

Karen2021

9RT گوشی خوبیه. oneplus 9R تفاوتش با oneplus 8T چیپست بود ، ولی الان 9RT تفاوتهای مهمتری نسبت به نسخه قبلی داره و ارزش خرید بیشتری = RAM LDDR5 , چیپست 888 و دوربین اصلی 50MP . و فریم آلومینیومی سری 9R در مقابل فریم پلاستیکی oneplus 9 .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی